آفتاب
کیانی:

تراکتورسازی باحضوراولیویرا شرایط بهتری دارد/بازی حساس برابرالاهلی

تراکتورسازی باحضوراولیویرا شرایط بهتری دارد/بازی حساس برابرالاهلی

تبریز – کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم با حضور تونی اولیویرا وضعیت بهتری یافته و حریف دست و پا بسته ای برای رقیبان نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کیانی سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی ایران و الاهلی امارات از چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اسیا اظهار داشت: بازی فردا مقابل این تیم اماراتی از شرایط حساسی برخوردار است چرا که در بازی نخست از لیگ قهرمانان آسیا با وجود عملکرد مناسب برابر نسب کارشی ازبکستان نتیجه را به این تیم واگذار کردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: با این وجود، آن بازی تمام شده و باید تمام تمرکز خود را بر بازی مقابل الاهلی قرار دهیم و امیدواریم با رائه یک بازی حساب شده و خوب، هواداران پرشور تراکتورسازی را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به شرایط الاهلی امارات نیز اشاره و تصریح کرد: این تیم از سازماندهی، بازیکنان و امکانات بسیار خوبی برخوردار است اما تراکتورسازی هم پس از حضور تونی اولیویرا در راس کادر مربیگری این تیم شرایط بهتری دارد و بطور حتم حریف ساده ای مقابل الاهلی و سایر رقیبان نخواهد بود.

کیانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نتایج بازی های نخست ترکتورسازی در دوره های گذشته لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در دو دوره گذشته با وجود برد در بازی نخست، از صعود به دور بعدی بازماندیم اما در این دور تلاش می کنیم با انجام بازی های حساب شده و مورد انتظار هوادارن و با وجود واگذاری بازی نخست، گام به گام پیش رفته و نیز با کسب نتیجه لازم در بازی فردا، خیز بلندی برای صعود به مرحله بعد رقابت ها برداریم.

کد N754221

وبگردی