آفتاب
نماینده مریوان:

حق مصدومان و متوفیان حوادث ناشی از مین را ضایع نکنید

حق مصدومان و متوفیان حوادث ناشی از مین را ضایع نکنید

نماینده مردم مریوان در مجلس با اشاره به سفرهای انتخاباتی رئیس جمهور به کردستان و وعده تشکیل کارگروه ویژه برای افزایش اعتبارات استان کردستان از رئیس جمهور خواست که به وعده های خود عمل کند و در دور دوم سفرهای خود نیز به استان کردستان سفر کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امید کریمیان در تذکرشفاهی خود در آغاز جلسه علنی نوبت بعد از ظهر امروز مجلس گفت: رئیس جمهور در سفرهای انتخاباتی خود گفتند که اصل سوم،‌پانزدهم و نوزدهم قانون اساسی با اصل اول ،‌وسط و آخر آن یکی است که البته ما هم این را می دانستیم. به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی دستور دهید که برنامه معاون توسعه رئیس جمهور سابق درباره حق فوق العاده مرزی را پرداخت کنند.

او نسبت به پاکسازی مین نیز به وزیر کشور نیز هشدار داد و افزود: حق مصدومان و متوفیان حوادث ناشی از مین را ضایع نکنید. در سال 89 قانونی تصویب شد که به کسانی که به دلیل مین مصدوم می‌شوند مستمری پرداخت شود و نیز این مسئله در نظر گرفته شد که می توان پرونده کسانی که قبلا حقشان ضایع شده بررسی کرد اما متاسفانه این امر انجام نشده و به این پرونده ها رسیدگی نمی‌شود.

انتهای پیام

کد N754145

وبگردی