آفتاب
پس از جایزه 100 هزار دلاری آذربایجانی‌ها صورت گرفت؛

نامه مربیان ملی کشتی به وزیر ورزش/ تعریف واژه پاداش این است!

نامه مربیان ملی کشتی به وزیر ورزش/ تعریف واژه پاداش این است!

اهدای جوایز دلاری چشمگیر به سرمربی و کادر فنی تیم کشتی فرنگی آذربایجان برای قهرمانی در جام جهانی تهران دوباره باعث اعتراض مربیان تیم ملی کشتی کشورمان به بی توجهی وزارت ورزش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه مربیان تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان نسبت به پاداش های وزارت ورزش معترض شدند و حتی سکه های اهدایی را به وزیر ورزش پس دادند، وعده هایی مبنی بر همکاری و حمایت بیشتر از کادر فنی تیمهای ملی کشتی مطرح شد. گویا این وعده‌ها به مرحله اجرا در نیامد و مربیان ملی کشتی دوباره با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش، اعتراض خود را مبنی بر این بی‌توجهی اعلام کردند.

اعتراض جمعی از مربیان تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان درحالی مطرح شده که پاداش سرمربیان در رقابتهای جهانی ۳۰ سکه و برای قهرمانی در جام‌جهانی برای سرمربیان و مربیان ۱۰ سکه بوده است. ضمن اینکه اعتراض مربیان به پاداش بازیهای آسیایی هم از سوی وزارت ورزش چندان جدی گرفته نشده و هیچ عکس العملی از سوی متولیان امر صورت نگرفته است.

نارضایتی و اعتراض مربیان تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در حالی به ارسال نامه به وزارت ورزش انجامید که به تازگی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان پس از قهرمانی در جام جهانی تهران، مورد استقبال رییس جمهور این کشور قرار گرفت.

فرنگی‌کاران این کشور مورد استقبال الهام علی‌اف رییس جمهور آذربایجان قرار گرفتند و ورزشکاران در کاخ ریاست جمهوری، مهمان وی بودند. در ضمن جوایز ارزنده‌ای به فرنگی‌کاران آذربایجان تعلق گرفت که سهم جمشید خیرآبادی سرمربی ایرانی این تیم نیز پاداش ۱۰۰ هزار دلاری بود.

کد N753807

وبگردی