آفتاب

بن کارت «ارمغان» برای تهرانی‌ها

بن کارت «ارمغان» برای تهرانی‌ها

مدیرعامل سامانه ارمغان از طرح ویژه این سامانه در آستانه نوروز برای ارائه سبد خانوار با تخفیف ویژه در قالب بن کارت خبر داد.

به گزارش سرویس شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد تهرانی مدیرعامل سامانه ارمغان با اعلام این خبر گفت: "سامانه ارمغان با همکاری سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اقدام به توزیع مایحتاج شهروندان تهرانی به صورت غیر حضوری داشته و بر اساس این طرح، اعضای سامانه خرید غیر حضوری اقلام مورد نیاز خود را به صورت تلفنی و از طریق سایت این سامانه، سفارش داده و درب منزل خود دریافت می کنند. این محصولات شامل میوه و تره بار و دیگر اقلامی است که سبد کالای خانوار قرار دارد."

وی درباره اجرایی شدن طرح ویژه به مناسبت فرارسیدن نوروز 94، گفت:" در آستانه سال جدید طرح ویژه ای اجرایی خواهد شد که بر اساس این طرح، شهروندان ساکن شهر تهران می توانند از خدمات سامانه ارمغان بهره مند شوند. به این ترتیب که هر یک از شهروندان تهرانی می توانند از طریق شماره تماس اعلام شده یا سایت این سامانه، ثبت نام کنند. با توجه به اجرای طرح ویژه فرا رسیدن نوروز 94 ثبت نام از شهروندان تهرانی در این سامانه رایگان خواهد بود."

وی درباره خدماتی که این سامانه به شهروندان تهرانی ارائه می دهد، گفت:" شهروندانی که در این سامانه ثبت نام کنند می توانند از کلیه خدماتی که برای اعضا در نظر گرفته شده بهره مند شوند. به این ترتیب که در ابتدا شهروندان می‌بایست ثبت نام خود را تکمیل کنند و پس از آن کارت عضویت و بن کارت تخفیف برای آنها ارسال می شود که بر اساس این کارت عضویت و کد اشتراک، کلیه محصولاتی که این سامانه ارایه می کند را با تخفیف ویژه می توانند خریداری کنند. خدمات ویژه سامانه ارمغان توزیع محصولات و مایحتاج ضروری و اصلی شهروندان با تخفیف ویژه و همچنین ارسال رایگان آن به صورت رایگان به درب منازل است."

تهرانی همچنین گفت:" در حال حاضر هزاران نفر از شهروندان تهرانی عضو این سامانه هستند که میوه و تره بار و مایحتاج خود را از طریق این سامانه تهیه می کنند و به این ترتیب صرفه جویی در زمان و هزینه های حمل و نقل و جابجایی خواهند داشت."

مدیرعامل سامانه ارمغان درباره زمان اجرای این طرح گفت:" مدت زمانی که برای اعضای جدید در نظر گرفته شده، تا 25 اسفندماه خواهد بود و شهروندان تهرانی تا این زمان می توانند از طریق شماره اعلام شده یا سایت ارمغان ثبت نام خود را تکمیل کنند. لیست کالاهای موجود در این سامانه نیز به همراه کارت عضویت در اختیار شهروندان قرار می گیرد تا از میان آنها انتخاب خود را انجام دهند. همچنین در سایت این سامانه نیز لیست اقلام و درصد تخفیف آن نیز درج شده است."

به گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، تهرانی در پایان گفت:" افرادی که در این مدت اقدام به ثبت نام کنند از تسهیلات ویژه دیگری نیز علاوه بر تخفیف محصولات برخوردار می شوند که این تسهیلات شامل استفاده کارت تخفیف در برخی مراکز فرهنگی خواهد بود."

شهروندان می توانند از طریق شماره تماس: 02188851040 اقدام به تکمیل ثبت نام خود کرده و به جمع اعضای این سامانه ملحق شوند.

انتهای پیام
کد N752948

وبگردی