آفتاب

نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشورهای عربی

نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشورهای عربی

در جریان نشست معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران با سفرای کشورهای عربی در تهران، سفرا و کارداران عرب در جریان آخرین روند مذاکرات هسته ای و تحولات منطقه ای قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این نشست که در محل وزارت امور خارجه ایران برگزار شد، امیر عبداللهیان معاون وزیر امور خارجه ضمن بیان نتایج و روند مذاکرات اخیر صورت گرفته میان ایران و 1+5 بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تعمیق همکاریهای منطقه ای تاکید کرد.

در این نشست که با حضور صلاح الزواوی سفیرفلسطین و شیخ السفرای مقیم در تهران برگزار شد، تحولات منطقه و راههای توسعه و تعمیق هر چه بیشتر روابط و همکاریها میان جمهوری اسلامی ایران با همسایگان و کشورهای عربی - اسلامی نیز مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص ضرورتهای مرحله خطیر فعلی و راههای افزایش ارتباط و تفاهم و همکاری در مبارزه واقعی با تروریسم و افراط گرایی و حفظ هوشیاری در قبال ترفندهای رژیم صهیونیستی، گفتگو و تبادل نظر بعمل آمد.

در این جلسه همچنین تعدادی از سفرای عرب مقیم تهران، ضمن بیان نقطه نظرات خود در خصوص مذاکرات هسته ای و اهم تحولات منطقه، بر ضرورت تلاش جهت عبور از چالشهای موجود و دستیابی به وحدت نظر در برابر مشکلات و خطرات پیش روی جان اسلام تاکید کردند.

انتهای پیام

کد N752912

وبگردی