آفتاب

مراکز بهداشتی درمانی خوزستان تعمیر می‌شوند

مراکز بهداشتی درمانی خوزستان تعمیر می‌شوند

رئیس مرکز بهداشت خوزستان از آغاز تعمیر و تجهیز تمام مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت تحت پوشش دانشگاه جندی شاپور اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خوزستان، دکتر سید سعید سیدیان در نشست مدیران و مسئولین مرکز بهداشت استان با اشاره به پیشرو بودن دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اجرای برنامه پزشک خانواده اظهار کرد: علاوه بر اقدامات خوبی که تا کنون در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت انجام شده؛ به زودی شاهد تعمیر و تجهیز تمامی مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواهیم بود.

وی ساخت و راه‌اندازی خانه‌های بهداشت، جذب و تربیت بهورزان جدید، اجرای برنامه مراقبت‌های اولیه سلامت در حاشیه شهرها و برنامه پزشک خانواده روستایی را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در چارچوب برنامه تحول نظام سلامت عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته، برنامه تعمیر و تجهیز تمامی مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت تحت پوشش دانشگاه در دستور کار مرکز بهداشت استان قرار گرفته است.

سیدیان گفت: عملیات تعمیر و تجهیز مراکز و خانه‌های بهداشت به نحوی طراحی شده که تا سال 1413 یعنی تا 20 سال آینده مشکلی از این بابت در سطح استان نخواهیم داشت.

انتهای پیام

کد N752619

وبگردی