آفتاب

واکنش محسنی‌اژه‌ای به اظهارات منتسب به یونسی

واکنش محسنی‌اژه‌ای به اظهارات منتسب به یونسی

... سخنگوی دستگاه قضا گفت: اگر یگ مقام رسمی حرفی را بدون ارائه سند بیان کند خلاف و در پاره‌ای از موارد قابل پیگیری است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و الملسمین محسنی‌اژه‌ای در آخرین نشست خبری خود در سال 93 در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که ظاهرا حکم حمیدرضا سیاسی اعلام شده و این فرد مدعی است که حکمش تنها مربوط به پرونده‌ باشگاه پرسپولیس است، در صورتی که شنیده‌ها حاکی از این است که کیفرخواست دیگری هم در رابطه با جرایم ایشان ارائه شده، گفت: کیفرخواست صادر شده و پرونده به دادگاه رفته است، اما هنوز حکمی صادر نشده است. اگر این فرد پرونده‌ دیگری دارد که در رابطه با آن حکمی صادر شده، اطلاعی ندارم.

خبرنگاری سوال خود را این گونه مطرح کرد که حجت‌الاسلام والمسلمین یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور اظهارنظری درباره نقض حقوق بشر در زندان‌ها کرده و خواستار پاسخ محسنی اژه‌ای شد که وی تصریح کرد:‌ اگر یک مقام رسمی حرفی را بدون ارائه سند بیان کند و مدارک آن را هم به مراجع ذیصلاح اعلام نکند، حتما خلاف کرده و در پاره‌ای از موارد قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: اگر ایشان مدرکی دارد می‌تواند آن را ارائه دهد. ایشان کسی نیست که قوه قضاییه، سیستم اطلاعاتی و انتظامی ما را نشناسد. حرفی که اسناد و مدارک آن اعلام نشده و دستگاه ذیصلاح به آن رسیدگی نکرده باشد حتما قابل رسیدگی است.

ادامه دارد ...

کد N752472

وبگردی