آفتاب
رحمان دوست در تذکر شفاهی:

عدم مشارکت نمایندگان در رای گیری ها حق الناس است

عدم مشارکت نمایندگان در رای گیری ها حق الناس است

نماینده مردم تهران با انتقاد از عدم مشارکت نمایندگان در هنگام رای گیری گفت: برخی ها اصلا در جریان مباحث مطرح در جلسه نیستند در حالی که شرکت در رای گیری ها حق الناس است.

به گزارش خبرنگار مهر مجتبی رحمان دوست در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی به مسئولان اجرایی با انتقاد از توزیع ناعادلانه درآمدهای عمومی اظهار داشت: توزیع ناعادلانه سرقت از منابع نفتی، مشکلات فقرا را از حد خط فقر به مرحله گرسنگی کشانده است؛ دولت و مجلس در این رابطه چه برنامه ای دارند؟!

وی همچنین با انتقاد از مشارکت پایین نمایندگان در رای گیری ها گفت: متاسفانه عدم مشارکت در رای گیری باعث شده است که موضع مجلس در قبال مسائل به طور دقیق معلوم نباشد؛ امروز حتی موردی داشتیم که ۱۰۱ نفر رای ندادند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: هرچند دلیل این موضوع را این گونه مطرح می کنند که رای ندادن به معنی مخالفت با موضوع مورد بحث است، اما برخی ها اصلا در جریان مباحث جلسه نیستند که بخواهند مخالفت کنند و این حق الناس است.

رحمان دوست همچنین با سازنده خواندن سخنان حسن رحیم پور ازغدی در صدا و سیما، تاکید کرد: از رسانه ملی تقاضا دارم که این برنامه ها ادامه داشته باشد و مکرر پخش شود.

 

 

 

کد N752445

وبگردی