آفتاب
نیرومند:

اعضای هیئت رییسه نظام مهندسی معدن آذربايجان شرقی انتخاب شدند

اعضای هیئت رییسه نظام مهندسی معدن آذربايجان شرقی انتخاب شدند

تبریز- قائم مقام امور صنعت و معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از معرفی شدن اعضای هیئت رییسه نظام مهندسی معدن استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد مرتضي نيرومند اسكوئي ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به انتخابات سازمان نظام مهندسی و انتخاب اعضای هیئت رئیسه این سازمان گفت: سه نفر در رشته معدن، دو نفر در رشته زمین شناسی و در رشته هاي نقشه برداری و متالورژی نیز هر کدام یک نفر، اعضای پنج نفره این نهاد غیر دولتی را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: این سازمان دو هزار و ۵۵۰ عضو دارد که واجدین حق رای آن هزار و ۲۰۰ نفر بوده که از این تعداد ۸۴۸ نفر پاي صندوق هاي راي حاضر شدند.

نیرومند اسکوئی با اشاره به نتایج این دوره از انتخابات سازمان نظام مهندسی اظهار داشت: از تعداد مجموع آرای ماخوذه به ترتیب در رشته متالو‌ژي فريدون جعفري با ۳۹۳ رأی، فرهاد ملك قاسمي با ۳۰۱ رأی و حميد آقا بابائي با ۲۷۰ رأی در بخش معدن، ايوب قديرزاده با ۲۷۰ رأی در رشته زمين شناسي و در رشته نقشه برداری نیز علي طوماري با ۲۴۴ رای به عنوان منتخبان این دوره شناخته شدند.

قائم مقام امور صنعت و معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: محمد نصيري گنجينه كتاب با ۲۴۹ رأی به عنوان علی البدل در رشته معدن و قهرمان سهرابي با ۲۴۰ رأی علی البدل در رشته زمین شناسی بودند.

کد N752251

وبگردی