آفتاب

قتل‌ خانوادگی در هاله ابهام

قتل‌ خانوادگی در هاله ابهام

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از وقوع یک فقره قتل در همدان خبر داد.

سرهنگ رسول مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه همدان، اظهارکرد: امروز صبح در تماسی با مرکز 110 موضوع قتل در دست بررسی قرار گرفت و به منزلی که چندین جسد در آن وجود داشت، اعزام شدند.


وی افزود: فرمانده انتظامی و دادستان بلافاصله در محل واقع در خیابان رکنی بن‌بست گلزار حضور یافتند.


مرادی تصریح کرد: براساس اظهارات اولیه دختر این خانواده وی ساکن آذربایجان شرقی است و به همدان آمده و زنگ در خانه را زده اما کسی در را باز نمی کند و هنگام ورود به منزل با بوی تعفن شدید مواجه شده و بلافاصله با پلیس تماس می‌گیرد.


وی خاطرنشان کرد: ماموران با ورود به این منزل با جسد چهار نفر مواجه شده که دو نفر از آنها زن و دو نفر نیز مرد بودند.


مرادی تصریح‌کرد: تمامی افرادی که کشته شده‌اند اعضای یک خانواده بودند و دو برادر، مادر و دختر این خانواده به قتل رسیدند همچنین پدر این خانواده چند سالی است که فوت کرده است.


فرمانده انتظامی شهرستان همدان تاکید کرد: سلاحی که متهم یا متهمان به قتل برای کشتن این افراد بکار برده‌اند، مشخص نبوده و نوع شیء که آنها به وسیله آن کشته شده‌اند در دست بررسی است و تحقیقات وسیع در این زمینه ادامه دارد.


وی گفت: براساس گفته این زن خانواده وی در امر خرید و فروش گنج و عتیقه‌جات فعالیت داشته‌اند اما همچنان تحقفیقات ادامه دارد و امیدواریم با توجه به قرائن و دلایل موجود هر چه سریع‌تر موفق به شناسایی متهم یا متهمان به قتل و دستگیری آنها شویم.


انتهای پیام
کد N751952

وبگردی