آفتاب

بازدید اساتید دانشگاه علوم قضایی از بازداشتگاه اوین

بازدید اساتید دانشگاه علوم قضایی از بازداشتگاه اوین

به‌منظور آشنایی اساتید دانشگاه علوم انتظامی با وضعیت زندان‌های استان تهران هیاتی متشکل از اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه از بازداشتگاه اوین بازدید کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رشیدی معاون مدیرکل و مدیر بازدشتگاه اوین در این بازدید در ابتدا طی جلسه‌ای با بازدید کنندگان به بیان فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف زندانبانی اشاره و به تشریح گوشه‌ای از مشکلات موجود و مرتفع شده در بازداشتگاه اوین پرداخت.

وی در این جلسه به پرسش‌ها و طرح مسایل حاضرین نسبت به نوع طبقه‌بندی زندانیان پرداخت و در پاسخ به یکی از حاضرین پیرامون نحوه بازرسی‌های گفت: همه امورات صورت گرفته در این زمینه بر مبنای اصول اصلی و بلاقید و شرط زندانبانی نظام مقدس اسلامی صورت می‌گیرد و ما به عنوان پاره‌ای از این نظام سعی در اجرایی کردن قوانین سازمان به نحوه احسنت هستیم.

وی مخابره اخبار از سوی بعضی از رسانه‌های مخالف نظام را در امور زندان‌های کشور را طبیعی دانست و افزود: اگر دشمن از نحوه کار و فعالیت ما تجلیل کند جای سوال و بحث دارد نه اینکه علیه ما.

رشیدی در ادامه به فعالیت‌های تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در بازداشتگاه پرداخت و ارائه ملاقات‌های حضوری و خصوصی را از برکات نظام اسلامی کشورمان پس از انقلاب شکوهمند دانست و طی مباحثی اجمالی به شرح اقدامات در سایر مباحث زندانبانی پرداخت.

انتهای پیام

کد N751913

وبگردی