آفتاب
نقوی حسینی:

غرب برای دستیابی به توافق هسته‌ای چارچوب‌های ایران را رعایت کند

غرب برای دستیابی به توافق هسته‌ای چارچوب‌های ایران را رعایت کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که غربی‌ها به دنبال دستیابی به توافق در مساله هسته‌ای هستند و باید چارچوب‌های ایران برای دستیابی به توافق را رعایت کنند.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه جمهوری اسلامی هم به دنبال دستیابی به توافق خوب است، افزود: مقام معظم رهبری برای توافق خوب پنج شاخص را به صورت شفاف و روشن بیان کردند و گفتند توافق خوب باید حقوق ملت ایران را حفظ کند، عزت ملی را مدنظر داشته باشد، در یک مرحله در کلیات و جزئیات توافق شود و تحریم‌ها یکجا لغو شود و حربه تحریم از غرب گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اینها شاخص‌هایی است که رهبری برای توافق خوب اعلام کردند و ما این چارچوب‌ها را در دستیابی به توافق مدنظر خواهیم داشت. غربی‌ها هم اگر به دنبال دستیابی به توافق هستند باید این چارچوب را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: ایران آنقدری که باید در مذاکرات نرمش نشان داده است. ما گام‌هایی که برای نرمش لازم بود را برداشتیم و حالا نوبت غربی‌هاست که گام‌های مهم و بلندی را برای رسیدن به توافق بردارند.

انتهای پیام

کد N751333

وبگردی