آفتاب
مجرد اعلام کرد:

حضور کارتونیست های اردبیلی در جشنواره های ملی

حضور کارتونیست های اردبیلی در جشنواره های ملی

اردبیل – سرپرست واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از حضور کارتونیست های حوزه هنری در جشنواره های ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان مجرد بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه کارگاه کاریکاتور حوزه هنری تصریح کرد: سهراب خیری و یلدا هاشمی نژادکارتونیست های موفق به حضور در جشنواره سراسری کاریکاتور «محله  ما» شدند.

وی افزود: جشنواره سراسری محله ی ما در بخش ها و موضوعات اهالی محله ی ما، فضای سبز محله ی ما، بهداشت محله ی ما، معماری محله ما، ترافیک محله  ما، امنیت و آرامش محله  ما، رعایت حریم خصوصی در محله  ما و همه موضوعات مرتبط با زندگی شهری در محله  ما، برای اولین بار در شهر ساری برگزار می شود.

سرپرست واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان با بیان اینکه داوری این مسابقه را آقایان مسعود ضیایی، محمد علی خلجی، محسن اسدی، محمد علی ولیزاده و شاهین هوشمند بر عهده دارند، اضافه کرد: درخشش هنرمندان استان در رقابت های ملی خود بیانگر وجود استعدادهای مطرح در این رشته هنری است.

مجرد افزود:  همچنین شهرام رضایی دیگر کارتونیست حوزه هنری موفق به حضور در جشنواره گنبدهای فیروزه ای اصفهان شده است.

این مسئول با اذعان به اینکه مراسم اختتامیه جشنواره گنبدهای فیروزه ای، روز جمعه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ در کتابخانه مرکزی با حضور مردم، هنرمندان و مسئولان شهر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همچنین از ۱۰ تا ۱۶ اسفند آثار برگزیده این مسابقه در موزه هنرهای معاصر اصفهان به نمایش درخواهد آمد.

سرپرست واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اضافه کرد: علاوه بر این آثار شهرام رضایی و محسن دمندان موفق به راه یابی به نمایشگاه و کاتالوگ دومین جشنواره سراسری کاریکاتور انسان، جنگل و زندگی شده است.

کد N751241

وبگردی