آفتاب
زنجانی:

عملکرد مناسب سازی دستگاه های اجرایی اردبیل رصد می شود

عملکرد مناسب سازی دستگاه های اجرایی اردبیل رصد می شود

اردبیل - فرماندار اردبیل گفت: عملکرد مناسب سازی دستگاه های اجرایی این شهرستان در بازه زمانی سه ماهه رصد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زنجانی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه مناسب سازی فضای شهری اردبیل تصریح کرد:  مناسب سازی فضای شهری و محیط برای جانبازان و معلولان باید تداوم یابد.

وی افزود : طرح هایی در این خصوص آغاز شده و ضروری است برنامه ها تداوم یابد و دستگاههای متولی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهزیستی با هماهنگی فرمانداری این مهم را دنبال کنند تا فضای مناسب برای فعالیت معلولان در سطح شهر فراهم شود.

فرماندار اردبیل با تاکید به ضرورت توجه به امر مناسب سازی به ویژه در دستگاه های اجرایی گفت: ضروری است ادارات ورودی و خروجی ساختمان خود را برای تردد و عبور و مرور معلولان مناسب سازی کنند.

زنجانی معتقد است در این راستا باید فرهنگ سازی مناسب نیز در جامعه صورت گیرد تا مکان های خاصی برای معلولان فراهم شود و از طرف سایر افراد اشغال نگردد.

وی خواستار توجه ویژه به پارک ها، مجتمع های فرهنگی و تفریحی، سرویس های بهداشتی و بیمارستان ها شد و گفت: مدیران این دستگاه ها باید به نیاز معلولان توجه داشته باشند.

به گفته فرماندار اردبیل ضروری است در بازه زمانی سه ماهه دستگاههای متولی گزارشی از عملکرد و پیشرفت و یا عدم پیشرفت خود را به کمیته مناسب سازی محیط ارائه نمایند تا عملکرد آن ها بررسی شود.

کد N751240

وبگردی