آفتاب

موفقیت گسترده طرح تحریم کالاهای اسرائیلی در کرانه باختری

موفقیت گسترده طرح تحریم کالاهای اسرائیلی در کرانه باختری

یک فعال فلسطینی از موفقیت طرح تحریم کالاهای تولیدی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر داد و اعلام کرد، هشتاد درصد از فروشگاه‌های این منطقه دیگر تولیدات شش شرکت غذایی بزرگ این رژیم را نمی‌فروشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ‌به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ماه جاری میلادی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که کمپین تحریم کالاهای اسرائیلی باید توسط فلسطینی ها در پاسخ به خودداری اسرائیل از انتقال درآمدهای مالیاتی به این تشکیلات به اجرا درآید. رژیم صهیونیستی پس از آنکه فلسطینی ها به دادگاه کیفری بین المللی پیوستند تا علیه این رژیم به اتهام جرائم جنگی اقامه دعوی کنند، از انتقال درآمدهای مالیاتی به تشکیلات خودگردان فلسطین خودداری کرد. فعالان جنبش فتح در کرانه باختری پیشتر تا روز یکشنبه به فروشگاه‌های این منطقه مهلت داده بودند تا تولیدات اسرائیل را از چرخه فروش کنار بگذارند.

عبد الله کمیل، رهبر کمپین تحریم کالاهای اسرائیلی امروز (یکشنبه) اظهار کرد: همچنان 20 درصد از فروشگاه های کرانه باختری حاوی برخی کالاهای اسرائیلی هستند اما در حال انجام فرآیند خلاصی یافتن از این کالا ها هستند.

وی تاکید کرد حتی اگر اسرائیل انتقال درآمدهای مالیاتی به فلسطینی‌ها را از سر بگیرد، با این حال باز هم از فلسطینی‌ها می‌خواهیم که از خرید کالاهای اسرائیلی اجتناب کنند.

انتهای پیام

کد N751198

وبگردی