آفتاب

دعوت روسیه از ناتو برای شرکت در بازی‌های نظامی ارتش‌های جهان در سال 2015

دعوت روسیه از ناتو برای شرکت در بازی‌های نظامی ارتش‌های جهان در سال 2015

مقامات روسیه اعلام کردند این کشور که میزبان بازی های نظامی ارتش‌های جهان در سال 2015 است، از نمایندگان کشورهای عضو ائتلاف ناتو نیز دعوت کرده تا در این رقابت‌ها شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،‌ وزارت دفاع روسیه با اعلام این که قرار است بازی‌های نظامی ارتش‌های جهان از تاریخ 1 تا 15 اوت 2015 به میزبانی این کشور برگزار شود گفت که از نمایندگان کشورهای عضو ناتو نیز برای شرکت در این بازی‌ها دعوت شده است.

سرهنگ ولادیسلاو وریاسوف، رئیس بخش آموزش مهندسی ارتش روسیه اظهار داشت: ما از نمایندگان کشورهای عضو ناتو دعوت کرده‌ایم تا در بازی‌های نظامی ارتش‌های جهان که ماه اوت سال 2015 در روسیه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

وی تاکید کرد: به زودی کشورهای عضو ناتو دعوتنامه شرکت در این بازی ها را دریافت خواهند کرد. بگذارید آنها ببینند که واحدهای ارتش ما آماده انجام وظایفشان هستند.

وی همچنین اظهار کرد که در مدت کوتاهی شرکت‌کنندگان در این بازی‌ها از کشورهای سراسر جهان شناخته خواهند شد. این مقام روس همچنین گفت این بازی‌ها شامل 12 رقابت اصلی هستند که از این میان دو رقابت "راه‌گشایی در آب" و "ایجاد مسیر امن" مختص به سربازان مهندسی هستند.

وی افزود که در جریان این رقابت‌ها، مهندسان نظامی به واحدهای دیگر کمک می کنند تا از موانع و مشکلات گذر کنند. به گفته سرهنگ وریاسوف، این رقابت‌ها منجر به افزایش آمادگی رزمی می‌شود.

وزارت دفاع روسیه پیشنهاد داده مراسم افتتاحیه این رقابتها روز اول اوت در شهر آلابینو در نزدیکی مسکو برگزار شود.

قرار است از اول اوت "رقابتهای دوگانه تانک" آغاز شده و دیگر رقابتهای نظامی نیز از 3 تا 13 اوت برگزار شوند. مراسم اختتامیه این بازی‌ها نیز در 15 اوت در آلابینو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N751157

وبگردی