آفتاب
عضو هیئت رئیسه مجلس از مسئولان خواستار شد:

مستندات ورود پولهای کثیف به انتخابات را به قوه قضائیه ارائه دهید

مستندات ورود پولهای کثیف به انتخابات را به قوه قضائیه ارائه دهید

محمد حسین فرهنگی اظهار داشت: مقامات مسئول در مورد ورود پول های کثیف به انتخابات، مستندات را باید به قوه قضائیه و دولت ارائه دهند. طرح این موارد به اعتماد مردم آسیب می رساند.

محمد حسین فرهنگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: انتخابات یکی از فاخرترین نمادهای مردمسالاری است و هر چه با سلامت بیشتر و بهتر برگزار شود، باعث سلامت کشور می شود.

نماینده مردم تبریز، ورود اموال نامشروع در انتخابات را دارای آثار کوتاه مدت، بلندمدت و درازمدت خواند و اظهار داشت: این آثار در آینده در تصمیمات ناصحیح و ناصواب منعکس خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمانی که مقام مسئولی مثل وزیر کشور که اخباری در این خصوص داشته آن را مطرح می کند، قاعدتا باید به صورت مستند در نهادهای مسئول عنوان شود.

وی ادامه داد: یکی از انتقادات همه ما در دولت های قبل این بود که گاهی مطالبی بدون مستندات و ارجاع به مراجع نظارتی ذیربط بیان می شد، طرح این اخبار بدون استناد و ارائه به مراجع قضایی موجب تشویش اذهان شده و به ذهنیت جامعه نسبت به جایگاه فاخر نهادهای منتخب آسیب می زند.

فرهنگی تصریح کرد: باید مسئولان نظارتی دقت های لازم را در خصوص جلوگیری از ورود اموال نامشروع به انتخابات ریاست جمهوری و مجلس داشته باشند و در کنار آن به موارد تخلف مستند رسیدگی کنند.

 

 

 

کد N750825

وبگردی