آفتاب
برقعی:

تیم هندبال گهرزمین تهران بازیکنان آفریقایی و اروپایی جذب می‌کند

تیم هندبال گهرزمین تهران بازیکنان آفریقایی و اروپایی جذب می‌کند

قم - سرمربی تیم هندبال گهر زمین تهران با بیان این که حیف است که تیم هندبال صبا چنین وضعیتی داشته باشد گفت: تیم هندبال گهرزمین در نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال بازیکنان آفریقایی و اروپایی جذب می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برقعی شنبه شب پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و گهر زمین تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور اظهار داشت: گهر زمین تهران در ابتدای فصل با ۳ بازیکن صربستانی قرارداد امضا کرد اما پس از این که در میانه فصل، مسابقات لیگ تعطیل شد و لیگ با وقفه ای بلندمدت روبرو شد، این بازیکنان صربستانی از گهر زمین تهران جدا شدند و جدایی این نفرات در کار ما ایجاد اخلال کرد.

وی گفت: قصد داریم در نیم فصل دوم بازیکنان خارجی دیگری را به تیممان اضافه کنیم و به همین منظور با ۲ هندبالیست اسپانیایی و یک بازیکن تونسی مذاکره کرده ایم و این نفرات در نیم فصل دوم به تیم ما ملحق می شوند.

سرمربی تیم هندبال گهر زمین تهران افزود: امروز بازی بسیار خوبی از هر دو تیم دیدیم و اعتقاد من این است که بازیکنان تیم صبای قم با توجه به ظرفیتی که دارند و مشکلات عدیده ای که با آن دست و پنجه نرم می کنند بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشته اند و حیف است که چنین تیمی چنین وضعیتی داشته باشد.

برقعی بیان داشت:  امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال مشکلات باشگاه صبای قم برابر حمایت از تیم هندبال آن حل شود و با حمایت مسئولان استان شاهد بهبود وضعیت صبا و نتایج بهتر این تیم در نیم فصل دوم باشیم.

وی عنوان کرد: در مسابقه امروز، تمام برنامه ما بر مبنای کسب پیروزی استوار بود و فقط برای کسب برد به قم آمده بودیم و می خواستیم با کسب امتیاز کامل این بازی به جمع تیم های میانه جدول بپیوندیم که خوشبختانه با حفظ تمرکز تیمی در تمام طول دقایق بازی، به هدفمان دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم هندبال گهر زمین تهران تصریح کرد: با توجه به این که فاصله امتیازات تیم ها در رقابت های لیگ برتر هندبال نزدیک است یک پیروزی می تواند یک تیم را چند رده در جدول جابجا کند، کسب هر پیروزی برای ما ارزشمند است و خوشحالیم که امروز در قم برابر صبا پیروز شدیم.

کد N749642

وبگردی