آفتاب
در لیگ بر‌تر هندبال کشور رقم خورد/

شکست خانگی تیم هندبال صبای قم برابر گهر زمین تهران

شکست خانگی تیم هندبال صبای قم برابر گهر زمین تهران

قم - تیم هندبال صبای قم در لیگ بر‌تر هندبال کشور برابر تیم گهر زمین تهرانی شکستی خانگی متحمل شد تا به ناکامی‌های خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هندبال صبای قم شنبه شب در سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ بر‌تر هندبال باشگاه‌های کشور در خانه برابر نماینده تهران مغلوب شد تا شرایط بحرانی این تیم ادامه یابد.

تیم‌های هندبال صبای قم و گهر زمین تهران در سالن ۲هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به دیدار هم رفتند که این بازی در ‌‌نهایت پس از تلاش دیدنی دو تیم، با پیروزی ۲۶ بر ۲۱ نماینده تهران به پایان رسید تا صبا باز هم مغلوب از زمین خارج شود.

در این بازی دو تیم مصافی فشرده و نفس گیر با هم ب نمایش گذاشتند و در پایان نیمه اول این بازی، تیم گهر زمین با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ پیروز شد و در نیمه دوم نیز پس از تلاش سخت کوشانه هر دو تیم برای کسب امتیاز کامل بازی، تیم گهر زمین تهران موفق شد با اختلاف ۵ امتیاز، برنده بازی شود.

شکست صبا برابر گهر زمین تهران، یازدهمین باخت این فصل صبای قم در لیگ بر‌تر هندبال کشور بود در شرایطی که صبا تنها برد خود در این رقابت‌ها را در مسابقه‌ای در قم برابر تیم انتهای جدولی همیاری ارومیه به دست آورده و در سایر مسابقات نیز بازنده شده است.

تیم هندبال صبای قم مسابقه معوقه و باقی مانده خود پیش از پایان نیم فصل لیگ بر‌تر هندبال کشور را در سبزوار برابر تیم ثامن الحجج این شهر برگزار می‌کند در حالی که صبا هم اکنون در رده ماقبل آخر جدول رده بندی لیگ بر‌تر هندبال کشور قرار دارد.

تیم هندبال صبای قم چندی پیش با عدم حضور در میدان در یک مسابقه خانگی برابر سنگ آهن بافق در لیگ بر‌تر خبرساز شد و این اتفاق به شکست فنی صبا و جریمه مالی این تیم از سوی فدراسیون هندبال منجر شد.

کد N749631

وبگردی