آفتاب
عصر امروز/

انفجار واحد مسکونی در مشهد یک بانوی ۳۰ ساله را راهی بیمارستان کرد

انفجار واحد مسکونی در مشهد یک بانوی ۳۰ ساله را راهی بیمارستان کرد

مشهد- انفجار یک باب آپارتمان مسکونی به دلیل نشت گاز در مشهد مقدس یک بانوی ۳۰ ساله را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، انفجار مهیب در یک باب آپارتمان مسکونی در خیابان آیت الله شیرازی مشهد عصر امروز یک زن جوان ۳۰ ساله را راهی بیمارستان کرد و خسارت مالی فراوانی بر جای گذاشت.

مدیر عامل آتش نشانی و سازمان خدمات ایمنی شهرداری مشهد با تایید این خبر در گفتگو با مهر بیان کرد: با انعکاس صدای انفجار و به دنبال آن حریق و متصاعد شدن دود غلیظ  در یک آپارتمان مسکونی مقارن ساعت ۱۶.۱۷ دقیقه امروز بسیاری از شهروندان با سامانه ۱۲۵ به منظور امدادرسانی تماس گرفتند.

حسن جعفری اظهار کرد: در پی این تماس در کمترین زمان ممکن نیروهای عملیاتی ایستگاه های یک، ۴۲ و ۳۲ سازمان آتش نشانی و  خدمات ایمنی شهرداری به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: به منظور اطفای حریق تعداد ۹ آتش نشان از ۳ ایستگاه با بهره گیری از ۴ دستگاه خودرو در فاصله ۵ دقیقه پس از این انفجاردر صحنه حاضر و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

انفجار یک مجروح بر جای گذاشت

سرپرست ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی مشهد نیز در این رابطه اظهار کرد: به دلیل عملیات اجرای فاضلاب و عرض کم خیابان منتهی به این واحد مسکونی پرسنل امدادی و عملیاتی این سازمان مجبور به حمل و انتقال بسیاری از تجهیزات با دست شدند.

حسن نجمی در گفتگو با مهر علت وقوع این حادثه را نشت و تجمع گاز و ایجاد جرقه عنوان کرد و گفت: در این سانحه یک بانوی ۳۰ ساله از ناحیه سر، صورت و بدن دچار سوختگی شدید شد که به منظور مراقبت  به مراکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: شدت انفجار در این واحد مسکونی موجب تخریب بخشی از این واحد مسکونی و پرتاب شدن پنجره ها به داخل حیاط شد.   

کد N749582

وبگردی