آفتاب

عدم استفاده از یافته های پژوهشی، حلقه مفقوده صنعت بسته بندی

عدم استفاده از یافته های پژوهشی، حلقه مفقوده صنعت بسته بندی

نخستین جشنواره برترین های صنعت بسته بندی با رویکرد اشتغال پایدار از دهم تا نوزدهم اسفندماه در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، جشنواره برترین های صنعت بسته بندی با چشم انداز تعامل با سازمان های بین المللی بسته بندی، ایجاد شبکه فراگیر صنعت بسته بندی و بستر سازی مناسب برای اشتغال پایدار در این صنعت در بازارهای داخلی و خارجی برگزار می شود.

در سال های اخیر مطالب متعددی در خصوص عدم بسته بندی مناسب محصولات در کشور به صورت مقالات پژوهشی و تحقیقی منتشر شده که به برخی از مسائل و مشکلات در این بخش از جمله عدم استفاده کاربردی از مطالعات و و پژوهش های انجام شده، موازی کاری های انجام شده در این صنعت، نداشتن بانک اطلاعات منسجم از صنعت بسته بندی کشور در زمینه مواد اولیه ، تولید، فروش و شرکت های تولید کننده ، فقدان آمار و اطلاعات صحیح و یکپارچه از میزان صنایع بسته بندی و جایگاه کشور در سطح بین المللی اشاره نموده که می توان به این نتیجه رسید که بسته بندی یکی از مهم ترین حلقه مفقوده صنایع کشور است

در این جشنواره همایشی با حضور دبیر کل سازمان جهانی بسته بندی (World Packaging Organization) و مقامات کشوری برگزار خواهد شد.

از جمله برنامه های جانبی جشنواره برگزاری نمایشگاه روابط تجاری، نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات و مسابقه مقاله نویسی می باشد.

علاقمندان برای شرکت در برنامه های علمی و همایش، ساعت روز سه شنبه 12 اسفند ماه از ساعت 9 تا 16 و برای بازدید از نمایشگاه روابط تجاری و نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات از تاریخ 10 تا 19 اسفند از ساعت 10 تا 22 به ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

علاقمندان برای شرکت در همایش و نمایشگاه می توانند با شماره تلفن 22446555 تماس گرفته و یا به تارنمای www.packagingfestival.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N749346

وبگردی