آفتاب
همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)

مراسم در سوگ مادر سادات در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود

مراسم در سوگ مادر سادات در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود

همزمان با فرا رسین ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فرهنگسرای امید ویژه برنامه در سوگ مادر سادات را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) فرهنگسرای امید در نظر دارد ویژه برنامه‌های این ایام را طی روزهای 12 و13اسفندماه برگزار کند.

بنابراین گزارش، نشست در سوگ مادر سادات طی روزهای فوق در سالن فرهنگسرای امید برگزار می‌شود. در این مراسم حجت‌الاسلام اکبری در رابطه با نحوه ولادت حضرت زهرا(س)، نحوه رفتار با والدین و احترام به پدر، ازدواج، همسرداری، مشارکت در مسائل سیاسی و اجتماعی و ... به ایراد سخنانی می‌پردازد.

این برنامه از ساعت 15تا 30/ 16 برگزار می‌شود.

در همین ایام، مراسم رونمایی از کتاب ریحانة النبی سروده محسن سید اسماعیلی در تاریخ 13 اسفند ماه از ساعت 15تا 17 در سالن این فرهنگسرا برگزار خواهد شد. این کتاب شعر زندگانی فاطمه الزهرا(س) در مثنوی ریحانه الرسول است.

در بخش دیگری از برنامه‌های ایام سوگواری حضرت فاطمه(س)، مراسم نذر کتاب با اهدای رساله حقوق امام سجاد(ع) در متروی چهار راه ولی عصر برگزار می‌شود. روز 14اسفند ماه علاقه مندان به شرکت در نذرهای فرهنگی می‌توانند ضمن حضور در متروی چهار راه ولی عصر و دریافت رساله حقوق امام سجاد (ع) علاوه بر آشنایی با ابعاد مختلف نذر کتاب به عنوان یک نذر فرهنگی، با خرید تعدادی دیگر از این کتاب و اهدای آن به دیگران در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

علاقه مندان جهت شرکت در برنامه‌های فوق می‌توانند طی تاریخ اعلام شده به فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان 17شهریور، خیابان خشکبارچی، پارک خیام مراجعه و یابا تلفن 33302589تماس بگیرند.

انتهای پیام

کد N749294

وبگردی