آفتاب
سردار ميرزايي:

پرده از راز مرگ دو برادر ساروی برداشته شد

پرده از راز مرگ دو برادر ساروی برداشته شد

دامغان - فرمانده انتظامی استان سمنان از راز مرگ دو برادر ساروی كه جسد آنان هفته گذشته در محور دامغان - كياسر حوالی روستای اگره كشف شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار محمد رضا ميرزايي اظهار داشت: ساعت ۲:۳۰ دقيقه بامداد پنجشنبه ۳۰ بهمن كشف دو جسد در حوالي روستاي اگره در ۴۵ كيلومتري شمال غربي دامغان و در محور دامغان به كياسر به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ فرماندهي انتظامي شهرستان دامغان گزارش شد.

وي افزود: بلافاصله گشت انتظامي كلانتري ۱۷ ديباج در محل فوق الذكر حاضر شدند و تيم بررسي صحنه جرم، مرجع قضايي و پزشكي قانوني به آن ها ملحق گشتند.

رئيس پليس استان سمنان خاطر نشان ساخت: ماموران در ابتداي امر به يك دستگاه وانت مزداي تك كابين كه كنار جاده رها شده بود برخورد و بررسي موضوع از همان ابتدا آغاز شد.

ميرزايي تصريح كرد: با راهنمايي دو تن از دامداران منطقه كه از جمله نخستين افرادي بودند كه موضوع را به پليس اطلاع دادند ۲۰۰ متر دورتر از جاده دو جسد داخل كانال عبور سيلاب مشاهده شد.

وي با بيان اينكه اجساد كشف شده مربوط به دو جوان ۳۱ و ۳۳ ساله و اهل مازندران بود اظهار داشت: با هماهنگي مرجع قضايي اجساد اين دو جوان منتقل و تحقيقات تخصصي براي كشف پرونده از افرادي كه اجساد را يافته بودند آغاز شد.

اين مقام انتظامي استان سمنان يادآور شد: تحقيقات تخصصي از (ت. ط) چوپان منطقه و بررسي مجدد صحنه جرم از سوي پليس آگاهي منجر به كشف يك قبضه سلاح شكاري از شيار كوهي در همان حوالي كه احتمال مي رفت مقتولين با همين اسلحه كشته شده باشند انجاميد.

وي خاطر نشان کرد: متهم در تحقيقات خود به پليس اعتراف كرد پس از مشاهده اجساد اين سلاح شكاري را كه در كنار آن ها افتاده بود را به اتفاق صاحب گوسفندان برداشته و در محلي در كوهستان مخفي كرده بود.

فرمانده انتظامی پليس استان سمنان افزود: در اين مرحله از پرونده فرضيه خودكشي اين دو برادر براي ماموران مطرح و تحقيقات پرونده به اين سمت هدايت شد.

وي تصريح كرد: دامدار ۴۱ ساله در تحقيقات تخصصي پليس به آشنايي قبلي با متوفيان اشاره داشته و گفته روز قبل از حادثه نزدم آمدند و يك قبضه سلاح شكاري و چهار گلوله از من خرديدند.

ميرزايي به تحقيقات تكميلي پرونده از پدر و مادر متوفيان نيز اشاره و اظهار داشت: آنان چند روز قيل از حادثه با چاقو مچ دست خود را به قصد خودكشي بريده بودند كه با سررسيدن به موقع والدين و تلاش پزشكان نجات پيدا كردند كه آثار آن نيز بر روي مچ دستشان مشهود بود.

وي اضافه كرد: بنابر شواهد و آثار موجود در صحنه و همچنين بررسي هاي تخصصي پليس آگاهي (م. ش) ۳۱ ساله با شليك گلوله به سر بردارش وي به قتل رسانده و سپس خود با شليك گلوله دوم به سرخودش خودكشي كرده است و تحقيقات تكميلي در اين راستا ادامه دارد.

رئيس پليس استان سمنان در خاتمه ضمن قدرداني از ماموران در كشف سريع اين پرونده و ابراز تاسف از بروز اين حادثه ناگوار به عموم شهروندان توصيه كرد با برقراري ارتباط مستمر وهمراه با محبت با فرزندان خود در مراحل مختلف زندگي از جمله ازدواج، اشتغال و ساير مشكلات ياري گر آنان باشند تا از بروز اين گونه اتفاقات جلوگيري به عمل آيد.

کد N748986

وبگردی