آفتاب
آیت الله هاشم زاده:

نتیجه انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری غیر قابل پیش بینی است

نتیجه انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری غیر قابل پیش بینی است

تبریز - نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: نتیجه انتخابات آینده این مجلس غیر قابل پیش بینی است و تحت تاثیر موج سازی های رسانه ای قرار نخواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی شنبه در گفتگو با خبرنگاران به  انتخابات ۱۹ اسفند مجلس خبرگان اشاره و تصریح کرد: متاسفانه برخی رسانه ها بدنبال موج سازی و جنجال بی مورد و بی جهت در این خصوص هستند که تنها نتیجه آن تشویش اذهان عمومی و ایجاد دعواهای بی نتیجه سیاسی است و تاثیری در روند انتخابات خبرگان رهبری ندارد.

وی با غیر قابل پیش بینی خواندن انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخاب هر شخصی به عنوان رییس در این انتخابات، تغییری در روند فعالیت مجلس نخواهد داشت چرا که مجلس خبرگان طبق روال اداره می شود و رییس این مجلس هم با بقیه اعضا تفاوتی نداشته و مانند دیگران یک رای دارد.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم نباید تحت تاثیر برخی تنش های رسانه ای ایجاد شده در رابطه با کاندید شدن برخی چهره های سیاسی قرار گرفته و به آن دامن بزنند چرا که انتخابات به صورت عادی مانند سال های گذشته برگزار خواهد شد و همه اعضای آن و حتی رییس مجلس نیز تنها یک رای دارند.

وی همچنین با بیان اینکه علمای مجلس خبرگان عالم و بالغ هستند و رضایت خدا را در کارهایشان مد نظر قرار می دهند و همه هم یکدیگر را می شناسند بنابراین برخی جنجال سازی های رسانه ای نیز در فعالیت های آنها تاثیری نخواهد داشت چونمجلس خبرگان نه سیاسی است و نه رسانه ها باید آن را سیاسی کنند.

آیت الله هریسی در پایان گفت: در مجلس خبرگان همه اصل ولایت فقیه را قبول دارند و هر کس به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شود طبق روال سابق آن را اداره می کند و این دور از انتخابات هم در فضایی آرام و راحت و سریع انجام می شود و چون مجلس خبرگان سیاسی نیست و سیاسی هم نخواهد بود، جنجال سیاسی نیز در ان راهی ندارد.

کد N748890

وبگردی