آفتاب

باهنر: مملکت وقت و پول برای تبلیغات زودهنگام ندارد

باهنر: مملکت وقت و پول برای تبلیغات زودهنگام ندارد

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حوصله شنیدن حرف‌های انتخاباتی را از حالا ندارند و خوب است تشکل‌های سیاسی حرف‌های‌شان را در جمع خود مطرح کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، محمدرضا باهنر در مراسم بزرگداشت روز مهندس در سیرجان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 اظهار کرد: مملکت وقت و پول برای تبلیغات زود هنگام ندارد و تشکل‌های سیاسی باید سه ماه قبل از انتخابات رقابت را آغاز کنند تا مردم از رقابت‌های زودهنگام خسته نشوند.

وی با اشاره به نقش مهندسان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی دانشکده‌های مهندسی نقش نخست را داشتند و در جنگ هم هر روز یک نوآوری از مهندسان دیده ‌می‌شد و مهندسان در فناوری‌ها خوش درخشیدند و در همه بخش‌ها به‌ویژه انرژی هسته‌ای، نانو، بایو و هوا و فضا خوب عمل کردند.

وی با بیان این‌که «در رزمایش‌های انجام شده تمامی شاهکارهای عملیاتی و ساخت مربوط به مهندسان است» اظهار کرد: برای مهندسان بن‌بستی نیست؛ یا راهی می‌یابند و یا راهی می‌سازند؛ و تلاش این قشر هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود و مهندسان باید برای حل مشکلات زیست‌محیطی و در بحث کمبود آب طرح‌های استفاده از مصرف آب کمتر و تولیدات بیشتر را پیش روی دولت بگذارند.

این نماینده مجلس پیشنهاد داد: دولت باید همانند زمان جنگ حامی مردم باشد و در اقتصاد مقاومتی کار را به مردم واگذار کند و خود نظارت داشته باشد و پروژه‌ها و طرح‌های ملی که پس از افتتاح لرزه به دشمن می‌اندازد باید توسط دولت حمایت و کمک شوند.

انتهای پیام

کد N748363

وبگردی