آفتاب
طی دو روز متوالی/

اقتدار نیروی بسیج قدس در رزمایش «الی بیت المقدس» به نمایش درآمد

اقتدار نیروی بسیج قدس در رزمایش «الی بیت المقدس» به نمایش درآمد

قدس - فرمانده سپاه ناحیه قدس از برگزاری رزمایش دو روزه «الی بیت المقدس» با حضور بسیجیان و سپاهیان این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش " الی بیت المقدس" شهرستان قدس عصر دیروز و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قدس، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، پس از دو روز متوالی بکار خود پایان داد.

سرگرد فیاض الهیاری در حاشیه برگزاری این مراسم هدف اصلی برگزاری رزمایش را سنجش میزان آمادگی نیروها و ارائه آموزشهای جدید برشمرد و اظهار داشت: در شرایط سیاسی جهان امروز که تمام ابرقدرتها به دنبال تضعیف و تخریب روحیه مسلمانان به ویژه ملت غیور ایران اسلامی هستند، به نمایش گذاشتن قدرت نظامی و دفاعی کشور بهترین پاسخ برای ادعای دورغین مستکبران است.

فرمانده سپاه ناحیه قدس گفت: دشمنان با هدف تحریک افکار عمومی و برهم زدن اتحاد ملی، بر طبل تو خالی ادعاهای دورغین خود می کوبند و می خواهند افکار عمومی همچنان قدرت پوشالی آنها را باور کنند اما نمایش اقتدار و توان نظامی و دفاعی کشورمان موجب هراس و وحشت دشمنان می شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که دشمنان از جنگ نظامی با ایران می هراسند و به منظور دستیابی به اهداف شوم خود جنگ نرم، هجمه فرهنگی، تهدیدات اقتصادی و تحریمها را در پیش گرفته اند.

الهیاری متذکر شد: رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان قدس نیز همزمان با سراسر کشور به اجرا درآمد، در این رزمایش که طی 36 ساعت و در دو روز متوالی برگزار شد، بسیجیان با توان و قدرت خود را برای مقابله با تهیدادت احتمالی دشمنان نشان دادند و بر دفاع از کیان مملکت و وجب به وجب خاک پاک ایران اسلامی تاکید کردند.

این مسئول از حضور دو گردان در رزمایش خبر داد و افزود: مرحله اول رزمایش روز گذشته در کوی فرزان و مرحله دوم نیز امروز در روستای بیدگنه برگزار شد.

کد N748329

وبگردی