آفتاب
از سری مسابقات المپیاد کارگری کشور؛

تیم کردستان قهرمان وزنه برداری اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور شد

تیم کردستان قهرمان وزنه برداری اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور شد

در پایان این رقابت ها تیم کردستان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم ایلام با 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و تیم آذربایجان شرقی با 2 مدال طلا در جایگاه سوم قرار گرفت.

تیم کردستان با کسب 5 مدل طلا، نقره و برنز، بر سکوی قهرمانی رقابت های وزنه برداری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور ایستاد.

به گزارش ایلنا،در پایان این رقابت ها تیم کردستان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم ایلام با 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و تیم آذربایجان شرقی با 2 مدال طلا در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن 56 کیلوگرم این رقابت ها، میلاد رضایی از کردستان با ثبت رکورد مجموع 200 کیلوگرم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، محسن نصراللهی از اصفهان با مجموع رکورد 173 کیلو گرم و مهدی عبداللهی عام از خوزستان با ثبت رکورد 162 کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن 62 کیلوگرم این مسابقات علی اصغر غفوری از اصفهان با ثبت رکورد 260 کیلوگرم قهرمان شد، محمد فاطمی از تهران با بالا بردن وزنه 242 کیلوگرم نایب قهرمان شد و حمید رضاد محمدثیان از خوزستان با رکورد 238 کیلوگرم به قرار گرفتن در جایگاه سوم اکتفا کرد.

در وزن 69 کیلوگرم، کیومرث مقدسی از تیم آذربایجان شرقی با مجموع رکورد 273 کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد، امین پشوتنی از تیم بوشهر با بالابردن وزنه 267 کیلوگرم در مجموع نایب قهرمان شد و حسن طیبی نژاد از خوزستان با رکورد 254 کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

در وزن 77 کیلوگرم این رقابت ها، شاهو جوانمردی از تیم کردستان با مجموع رکورد 312 کیلوگرم بر مدال طلای این رقابت ها بوسه زد، مهدی کردی از تیم تهران با رکورد 306 کیلوگرم نایب قهرمان شد و رضا صالحی از تیم کردستان با بالابردن رکورد 299 کیلوگرم به قرار گرفتن بر سکوی سوم این وزن اکتفا کرد.

در وزن 85 کیلوگرم این رقابت ها، حمید ملکی از ایلام با ثبت رکورد 305 کیلوکرم بر سکوی قهرمانی ایستاد، سیامک قشپی از تیم کردستان با ثبت رکورد 288 کیلوگرم نایب قهرمان شد و علی اکبر بابایی از تیم مازندران با بالا بردن وزنه مجموع 257 کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رقابت های وزن 94 کیلوگرم، احسان معتمدی از تیم تهران با ثبت رکورد مجموع 352 کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید، مهدی رضایی از تیم گلستان با رکورد 334 کیلوگرم دوم شد و سعید میرزایی از تیم ایلام با رکورد 273 کیلوگرم به مقام سوم رسید.

در وزن 105 کیلوگرم، حسام رزقی از تیم آذربایجان شرقی با مجموع 360 کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد، "‌ مهدی تیترنا از تیم بوشهر با مجموع 341 کیلوگرم دوم شد و ‌امید خزایی از تیم کردستان با رکورد 325 کیلوگرم به عنوان سوم اکتفا کرد.

در رقابت های وزن مثبت 105 کیلوگرم، مهدی میرزایی از تیم ایلام با رکورد 401 کیلوگرم قهرمان شد، محمد کرم زاده از تیم خوزستان با رکورد 378 کیلوگرم دوم شد و علیرضا عسگری از تیم قزوین با رکورد 322 کیلوگرم به مقام سوم رسید.

کد N748160

وبگردی