آفتاب
یک نماینده مجلس:

عملکرد فرهنگی دولت یازدهم مطلوب بوده است

عملکرد فرهنگی دولت یازدهم مطلوب بوده است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دولت یازدهم با توجه به بودجه‌های تخصیص یافته به این بخش مطلوب بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان، لاله افتخاری که به منظور حضور در اجلاسیه شهدای سرخه به این شهرستان سفر کرده ؛ اقدامات فرهنگی دولت روحانی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: دولت با توجه به محدودیت های اعتباری عملکرد خوبی داشته است.

عضو فراکسیون زنان مجلس، گفت: فعالیت و اقدامات صورت گرفته در برخی موارد سیاست ثابت و عملکرد شفاف فرهنگی نداشته است و همین امر باعث بیشترین اعتراضات علما و مراجع را در این ماه‌ها و روزهای اخیر به همراه داشته است.

افتخاری در خصوص ممنوعیت خوانندگی زنان و تصمیم مجلس در این زمینه گفت: در این مسئله خاص البته علما باید نظر دهند چرا که مسئله، مسئله‌ای شرعی است و باید در این خصوص منویات رهبری مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم تصریح کرد: مجلس درباره خوانندگی زنان نیز تصمیمات جمعی خود را بر اساس این نظرات و دیدگاه‌ها خواهد گرفت.

وی، تحقق منویات رهبری، تقویت صدا و سیما و پیوست‌های فرهنگی، حمایت از شورای عالی فضای مجازی، بستر سازی برای رسیدن به اهداف، توجه به فعالیت‌های قرآن، اجرای بهتر امر به معروف و نهی از منکر و اهتمام بیش از پیش به فعالیت‌های فرهنگی را از مهمترین اولویت‌های فرهنگی سال ۹۴ برشمرد.

نماینده مردم تهران با اشاره به خطرات و تهدیدات فضای مجازی، بیان کرد: مجلس، دولت، طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه و متولیان فرهنگی باید استفاده صحیح از شبکه‌های مجازی، موبایل و دیگر وسایل ارتباط جمعی را به نسل جوان و نوجوان امروزی آموزش دهند.

انتهای پیام

کد N747926

وبگردی