آفتاب

آخرین مهلت ثبت نام انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه دانشگاه شریف

آخرین مهلت ثبت نام انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه دانشگاه شریف

دانشجویان واجد شرایط دانشگاه صنعتی شریف برای ثبت نام در بیست و سومین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه سال ۱۳۹۳ تا ۲۵ اسفندماه سال جاری فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و سومین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه به منظور شناسايي و معرفي الگوي مناسب دانشجويي، افزايش مراتب معنوي و تشويق دانشجويان در پايبندي به هويت ملي و گسترش اصول و ارزشهاي اسلامي و اخلاق حرفه اي و با هدف افزايش تحرك، نوآوري و شادابي اجتماعي و شناسايي استعدادهاي برتر علمي فرهنگي در بين دانشجويان برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش دانشجویان و فارغ التحصیلانی که کمتر از ۶ ماه از فارغ التحصیلیشان گذشته است میتوانند نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه و مستندات لازم و ارسال آن به مدیریت امور دانشجویی اقدام کنند.

همچنین دانشجوياني كه حداقل يك نيمسال تحصيلي را با معدل كل در هر يك از مقاطع كارداني، كارشناسي ناپيوسته و كارشناسي پيوسته ( ۱۶) ، كارشناسي‌ارشد ( ۱۷) ، دكتري حرفه اي (۱۶) و دكتري تخصصيPh.D   ( ۱۷ )  و دكتري تخصصي باليني (۱۵) گذرانده باشند مي توانند در اين رقابت شركت کنند.

لازم به ذکر است؛ ویژگی های علمی، فرهنگی، اجتماعی و شئون دانشجویی از جمله، رعايت ضوابط و مقررات، رفتار اخلاق، مسئوليت پذيري، اعتقادات ديني و مذهبي از جمله ویژگی هایی ست که لازم است دانشجویان داشته باشند.

گفتنی است از بین دانشجویان نمونه دانشگاه از هر مقطع تحصیلی یک نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب می شود.

کد N747845

وبگردی