آفتاب

قصه «پسربچگی» ادامه می‌يابد

قصه «پسربچگی» ادامه می‌يابد

ريچارد لينكلتر كارگردان فيلم تحسين شده «پسر بچگی» اعلام كرد دوست دارد سرنوشت اين پسر را در كالج هم دنبال كند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، ریچارد لینكلتر كارگردان كه با وجود همه تحسین‌ها از مراسم اسكار دست خالی بیرون رفت، گفته است دوست دارد شخصیت‌های قصه‌اش را در موقعیت‌های بعدی دنبال كند.

او اعلام كرد قصد دارد ادامه «پسر بچگی» را بسازد. این فیلمساز گفته است فیلمی كه ۱۲ سال صرف ساختنش كرد، تنها فیلم او از این دست نخواهد بود و او دلش می‌خواهد ادامه فیلم قبل را بسازد.

او می گوید مخاطبان این فیلم كه تازه سال پیش از وجودش مطلع شدند، از من این سوال را می‌پرسیدند و در ۶ ماه اول همه پاسخ من بود: امكان ندارد. چون نظرم این بود كه هیچ ایده‌ای برای ادامه آن ندارم.

وی افزود: اما نمی‌دانم اگر حالا این سوال از من پرسیده شود چه پاسخی می‌دهم. فكر می‌كنم بیست سالگی و سال های این دهه از عمر خیلی جالب است. در حقیقت در این مقطع است كه می‌فهمی واقعا چه كسی هستی و می خواهی چه بشوی. بنابراین تایید می‌كنم كه نظرم عوض شده و به ادامه قصه فكر می‌كنم.

او كه سابقه ادامه قصه را در فیلم‌های دیگرش دارد و فیلم «پیش از طلوع» را سال ۱۹۹۵ ساخت و ادامه آن را سال ۲۰۰۴ با عنوان «پیش از غروب» جلوی دوربین برد، قسمت سوم این مجموعه را در سال ۲۰۱۳ با عنوان «پیش از نیمه شب» ساخت.

لینكلتر گفت اما دلیل ندارد كه قسمت بعدی «پسربچگی» حتما در ۱۲ سال اتفاق بیفتد. كسی چه می‌داند، باید دید قصه به كجا می‌رود.

این فیلمساز افزود: حتی نمی‌توانم بگویم ساخت فیلم به همان صورت پیش برود، چون من تازه شروع كرده‌ام به فكر كردن به ادامه فیلم و فعلا هیچ ایده مشخصی برای ادامه كار ندارم.

فیلم بعدی او «درباره چه حرف می‌زنم» كه ادامه‌ای بر فیلم سال ۱۹۹۳ او با عنوان «گیج و پریشان» است نیز در كالج می‌گذرد و لینكلتر آن را به عنوان «كمدی وحشی زیبا» خوانده و ملودی‌ای از پسربچگی نامیده است.

«پسربچگی» از مدعیان اسكار با ۶ نامزدی بود اما در نهایت یك جایزه برای پاتریشیا آركت برای نقش مكمل زن دریافت كرد. 

کد N747445

وبگردی