آفتاب

قالیباف: باید منش مبارزه با استکبار در مذاکرات هسته‌ای حاکم باشد/ مذاکره منهای مبارزه یعنی ذلت

قالیباف: باید منش مبارزه با استکبار در مذاکرات هسته‌ای حاکم باشد/ مذاکره منهای مبارزه یعنی ذلت

ایرنا نوشت:

شهردار تهران گفت: باید آرمانهای انقلاب اسلامی و منش مبارزه با استکبار در مذاکرات هسته ای حاکم باشد.

محمد باقر قالیباف پنجشنبه شب در یادواره شهدای فاطمیون خیبر و سرداران شهید ابوالفضل رفیعی و رمضانعلی عامل در مشهد افزود: امروز راه مذاکره از مبارزه می گذرد و مذاکره منهای مبارزه به معنای ذلت است.

وی اظهار کرد: به رغم خواست و ترفندهای مختلف دشمنان و اعمال نفوذ آمریکا و کشورهای مستکبر در جهان و درگیری های سیاسی، امروز ایران حضور تاثیرگذار در منطقه دارد و هیچ اقدام موثری در سطح بین المللی بدون حضور ایران قابل حل نیست.

شهردار تهران ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس و لزوم انتقال و تبیین آن در بین مردم و نسل جوان گفت: در این دوران با مجاهدتهای رزمندگان اسلام شاهد عملیاتی بودیم که امروز تحلیل آنها برای کارشناسان در همه دپارتمانها و دانشگاههای نظامی جهان سخت است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی و ارزشها و آرمانهای متعالی آن به عنوان الگوی استکبار ستیزی در برابر مستکبران تبدیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که امام راحل عنوان کردند که راه قدس از کربلا می گذرد، برخی با این فرمایش ایشان مخالفت کرده و برخی که توانایی مخالفت نداشتند در دل نیشخندی به این سخن زدند ولی امروز شاهد شکستهای مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

قالیباف با اشاره به مشکلات و فشارهای اقتصادی در جامعه اظهار کرد: ما منکر این تنگناها نیستیم ولی باید توجه داشت که روزی دهنده واقعی خداوند است و باید با نیت خالص به دنبال عمل درست باشیم و عمر خود را درگیر مسائل دنیوی و روزانه نکنیم و هدر ندهیم.

 

45503

کد N747432

وبگردی