آفتاب
حسینی در پاسخ به ایلنا:

در مجالس ترحیم احمدی‌نژاد را می‌بینم

در مجالس ترحیم احمدی‌نژاد را می‌بینم

شورای همگرایی اصولگرایان کمیته رسانه‌ای دارد و امروز هم از رسانه‌های اصولگرا دعوت شده بود.

وزیر ارشاد دولت دهم گفت: در برخی از مجالس مانند مراسم‌های ترحیم آقای احمدی‌نژاد را می‌بینم که آخرین مراسم هم ختم مادر ایشان بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد حسینی در مراسم ترحیم فرزند حجت‌الاسلام فلاحیان که عصر امروز در مسجد نور تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره دیدار امروز شورای هم‌گرایی اصولگرایان با حضور رسانه‌های اصولگرا گفت: شورای همگرایی اصولگرایان کمیته رسانه‌ای دارد و امروز هم از رسانه‌های اصولگرا دعوت شده بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره اینکه آیا در انتخابات آتی مجلس شرکت می‌کنید، اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نشده است و بحث جدی در این باره صورت نگرفته است.

وزیر ارشاد دولت دهم در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا با آقای احمدی‌نژاد دیدار می‌کنید، تصریح کرد: در برخی از مجالس مانند مراسم‌های ترحیم همدیگر را می‌بینیم که آخرین مراسم هم ختم مادر ایشان بود اما نه به شکل منظم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد در شورای هم‌گرایی اصولگرایان احمدی‌نژاد هم حضور یابد، خاطرنشان کرد: در این جلسات درباره ایشان بحثی نشده است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: اما مابقی احزاب اصولگرا از پیروان تا پایداری در این شورا همه حضور دارند و همه به رسیدن به وحدت تاکید دارند.

وی درباره دو قطبی شدن انتخابات آتی مجلس بیان کرد: این یک واقعیت است و باعث شور انتخاباتی می‌شود و در همه دنیا هم وجود دارد و خوب است که همه جریان‌ها مسائل‌ خود را شفاف کنند.

وزیر ارشاد دولت دهم یادآور شد: البته در کشور احزاب فعال نیستند و همه جریان‌ها و طیف‌های سیاسی در قالب دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا فعالیت می‌کنند.

کد N747043

وبگردی