آفتاب
موسوی لاری در جمع خبرنگاران:

پرهیز از ادبیات تند علیه ندای ایرانیان/ فعالیت ندا قانونی است

پرهیز از ادبیات تند علیه ندای ایرانیان/ فعالیت ندا قانونی است

وزیرکشور اصلاحات، با تاکید براینکه نباید از این نوع ادبیات نادرست علیه حزب ندای ایرانیان استفاده کرد، گفت: این ادبیات باعث بروز اختلافات عدیده در جریان اصلاح طلبی شد.

به گزارش خبرنگار مهر سید عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در حاشیه برگزاری اولین کنگره حزب ندای ایرانیان در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز فعالیت سیاسی حزب ندا، گفت: این حزب مانند احزاب دیگر می تواند فعالیت داشته باشد امیدواریم موفق شود و تنها در صورت منظم و منضبط بودن می تواند کارکرد موفقی را داشته باشد.

موسوی لاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی فعالین اصلاح طلب مانند رضا خاتمی علیه ندا موضع گیری می کنند، گفت: من نظرات خود را دارم و پاسخ گوی اظهار نظر دیگران نیستم؛ اما باید بگویم فعالیت حزب ندای ایرانیان کامل قانونی است.

این فعال اصلاح طلب، افزود: معتقدم اعضای این حزب تعدادی از علاقمندان به کشور هستند که می خواهند در چارچوب قانون فعالیت سیاسی انجام دهند.

وی همچنین در پاسخ به چرایی استفاده از ادبیات های تند علیه حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: من دلیل استفاده از این نوع ادبیات را نمی دانم؛ اما معتقدم نباید از این نوع ادبیات نادرست استفاده کرد و باعث بروز اختلافات عدیده در جریان اصلاح طلبی شد.

کد N746837

وبگردی