آفتاب
در مسابقات فوتبال نونهالان کشور رقم خورد/

شکست سنگین تیم فوتبال صبای قم برابر آبفای اصفهان

شکست سنگین تیم فوتبال صبای قم برابر آبفای اصفهان

قم - تیم فوتبال صبای قم در آخرین مسابقه خود در لیگ فوتبال نونهالان کشور در قم برابر آبفای اصفهان شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده رقابت‌های فوتبال لیگ نونهالان کشور در مرحله گروهی ظهر پنج شنبه در قم بسته شد و تیم فوتبال صبای قم در آخرین مسابقه خود شکست سنگینی برابر آبفای اصفهان متحمل شد.

تیم‌های صبای قم و آبفای اصفهان در شرایطی به دیدار هم رفتند که صبا با پشتوانه پیروزی‌های پرگل در ۲ بازی نخست خود بخت زیادی برای صعود داشت و در حالی که پیش بینی می‌شد بتواند برابر آبفای اصفهان پیروز شود در عین ناباوری ۳ بر صفر شکست خورد.

در این مسابقه بازیکنان صبا همانند دیدار پیشین خود برابر سیاه جامگان قم از ابتدای بازی فاقد تمرکز کافی عمل کردند و در ‌‌نهایت در روزی که دور از شرایط ایده آل خود بودند ۳ بر صفر مغلوب شدند.

صبا با وجود این شکست به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سایر تیم‌ها با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور دوم شد در شرایطی که تیم فوتبال سیاه جامگان، دیگر تیم قمی حاضر در این گروه پیش از این با ۱۲ امتیاز صدرنشین شده بود.

تیم نونهالان صبای قم در نخستین مسابقه خود برابر علم و ادب همدان با پیروزی پرگل و قاطع ۶ بر صفر کار خود را آغاز کرد و در دومین مسابقه برابر تیم حساب ۳ بر یک تیم سخت کوش و پرتلاش کانون البرز را با شکست بدرقه کرد.

شکست ۳ بر ۲ صبای قم برابر سیاه جامگان سبب ایجاد شوک به صبا شد و در ‌‌نهایت صبا در روزی پرحاشیه ۳ بر صفر برابر نماینده اصفهان مغلوب شد و به لطف تفاضل گل به مرحله دوم صعود کرد.

علیخانی: عامل شکست صبا مسائل غیر فنی بود

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه باشگاه صبا باید توجه بیشتری به تیم‌ها پایه به ویژه تیم نونهالان خود داشته باشد گفت: عامل شکست صبا مسائل غیر فنی بود.

محمد علیخانی پس از شکست تیمش برابر آبفای اصفهان در مسابقات لیگ نونهالان باشگاه‌های کشور اظهار داشت: امروز بازی ضعیفی نسبت به ۲ مسابقه آغازین خود به نمایش گذاشتیم و‌ در خط دفاعی اشتباهات بسیار زیادی داشتیم و عدم تمرکز در خطوط دفاعی و میانی ما سبب شد به حریف موقعیت گل بدهیم.

وی افزود: بازیکنان ما از ابتدای مسابقه عصبی بودند و متاسفانه بخش اعظم حواشی تیم ما به دلیل مسائلی است که روی سکو رخ می‌دهد و من بار‌ها از باشگاه خواسته‌ایم که اتفاقات روی سکو باید مدیریت شود و ما نیازی به حضور لیدر باشگاه که بیشتر تمرکز تیم را بر هم می‌زند نداریم و عدم تمرکز روانی عامل شکست صبا برابر آبفای اصفهان بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا نیاز به مدیریت ارتباط بین بازیکنان، مربیان و والدین بازیکنان دارد و حواشی در ۲ مسابقه اخیر سبب عصبی شدن بازیکنان ما شده و به همین دلیل با وجود استفاده از بازیکنانی که همگی از نظر فنی خوب هستند نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم.

علیخانی بیان کرد: مشکل صبا فنی نیست و اتفاقاتی در بیرون از زمین رخ می‌دهد که تیم ما از دقیقه نخست بازی تمرکزش را از دست می‌دهد و نمی‌تواند انسجام تیمی خود را حفظ کند و نظر من این است که باشگاه صبا باید توجه بیشتری به تیم‌ها پایه به ویژه تیم نونهالان خود داشته باشد.

وی عنوان کرد: بدون بازی تدارکاتی یا اردوی مناسب وارد این مسابقات شده‌ایم و با توجه به شرایط موجود دوست دارم به صبا کمک کنم اما اگر این حواشی ادامه یابد و کمکی به ما برای رفع این مشکلات نشود و احساس کنم که نمی‌توانم کاری برای تیمم انجام دهم شاید در حضور در نیمکت صبا تجدید نظر کنم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: تیم ما چند جای خالی در فهرست خود دارد که می‌توانیم برای مرحله دوم بازیکنان باکیفیتی جذب کنیم و باید از این پس به فکر دور بعدی مسابقات و موفقیت در این مرحله باشیم و اتفاقات مرحله نخست را به فراموشی بسپاریم.

کد N746752

وبگردی