آفتاب

افتخاری: زنان به اسم دیدگاه‌های فمنیستی آسیب‌های مضاعف می‌بینند

افتخاری: زنان به اسم دیدگاه‌های فمنیستی آسیب‌های مضاعف می‌بینند

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بشر امروز به دنبال یک راه حل شایسته و مناسب در زندگی خود است و به همین دلیل است برنامه و اجلاس و بودجه‌های مخلتف را در نظر می‌گیرد، خصوصا سران استکبار جهانی تلاش می‌کنند با استفاده از این اجلاس‌ها بتوانند دنیا را دهکده‌ای ببینند و خود را کدخدای آن دهکده می‌بینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لاله افتخاری که در همایش تجلیل از برگزیدگان آزمون قرآن و عترت سخن می‌گفت تاکید کرد: سران استکبار برنامه‌هایی در سطوح مختلف اجرا می‌کنند منتها وضعی که الان می‌بینیم این است که هیچ کس رضایتی ندارد، بخصوص در مورد وضعیت زنان.

وی ادامه داد: چند روز دیگر در نیویورک برنامه‌ای است و سه چهار هزار نفر به بهانه زنان در سطوح مختلف دور هم جمع می‌شوند از قبل هم به آنها دیکته شده بود که باید چه کارهایی انجام دهند، ولی رضایت خاطر ندارند چون به راه مستحکم‌تر هدایت نشده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد:‌ آنها در این جلسات گزارش می‌دهند نشست های منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار می‌کنند، اما کسی که باید راضی باشد راضی نیست. چون سرابی را می‌بیند که به دنبال آبی نیست و برنامه‌ را کسانی می‌چینند که به دنبال منافع شخصی خود هستند.

افتخاری در ادامه سخنرانی خود با اشاره به این که امروز دنیا به دنبال راه سوم در حوزه زنان است گفت:‌ به اسم دیدگاههای فمنیستی، خانم‌ها آسیب مضاعف می‌بینند و معصومیت و کرامتشان و فطرتشان پایمال می‌شود.

وی تاکید کرد:‌ قرآنیان باید با درس گرفتن از قرآن دست جهانیان را بگیرند.

وی همچنین به نامه‌ مقام معظم رهبری به جوانان غرب اشاره کرد و افزود: نامه‌ تاریخی از رهبری یعنی این که جوانان و این جمعیت بشری از الگوهایی که تا به حال برایش ارائه شده سرخورده شده و نیاز به هدایت الهی دارند. اگر غیر از این بود نه جنبش 99 درصدی را می‌دیدیم و نه اهانتی به پیامبر اکرم(ص) می‌شد.

افتخاری ادامه داد: آنها از مساله هسته‌ای ترس ندارند بلکه بهانه‌ آنهاست. آنچه پشت آنها را می‌لرزاند ایمانی است که در درون کشور آنها نفوذ کرده. امروز هم چشم انتظارند که جامعه‌ ما می‌خواهد چه نسخه شفابخشی برایشان بفرستد. این شفابخش فقط در قرآن است.

افتخاری در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به این که بودجه 94 در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است از قرار گرفتن بودجه 10 میلیاردی برای بیمه قرآنیان در بودجه خبر داد و تاکید کرد که باید از ظرفیت قرآنیان به نحو مطلوب استفاده شود.

وی همچنین به معافیت تشکل‌های قرآنی از پرداخت سهم کارفرما برای کاربران ساختمانی، معافیت‌های مالیاتی برای بیمه گران و هزینه‌های مصرفی تشکل‌های قرآنی خبر داد.

انتهای پیام

کد N746614

وبگردی