آفتاب
سردار پاکپور در پاسخ به مهر:

پاسخ ما به تهدیدکنندگان کشور «اقتدار نابودکننده» است

پاسخ ما به تهدیدکنندگان کشور «اقتدار نابودکننده» است

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اجرای موفقیت آمیز دومین روز از رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۹ تاکید کرد: پیایمان به دوستانمان صلح و دوستی و به تهدیدکنندگان جمهوری اسلامی اقتدار نابودکننده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به منطقه عمومی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۹ سردار محمد پاکپور پیش از ظهر امروز و در حاشیه اجرای مرحله دوم رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۹ در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره پیام این رزمایش اظهار داشت: پیام ما به دوستانمان، صلح و دوستی است، اما پیام ما به کسانی که فکری علیه جمهوری اسلامی دارند تهدید می کنند، اقتدار نابودکننده است که هر دشمنی را از بین می برد.

وی با اشاره به مدل دفاعی تمرین شده در این رزمایش گفت: این مدل به صورت هوشمند و با استفاده از سامانه های پدافند غیر عامل پراکنده در سطح زمین بوده است؛ در این رزمایش یگان هایی که عمل کردند، بدون هیچ حرکتی در زمین مخفی بودند و این اختفا به گونه ای است که اگر دشمن به هر شیوه ای بخواهد مواضع ما را رصد کند قطعا نمی تواند نیروهای ما را کشف کند و این بهترین مدل نبرد برای نیروهایی است که شاید دفاع هوایی آنها ضعیف تر از نیروی هجومی باشد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: ما در این رزمایش مدل نبرد ناهمتراز را تمرین کردیم؛ یگان های ما در طول سال تمرین های مختلفی را انجام دادند و در این مرحله نیز تمام آموزش های ارائه شده را به صورت عملی تمرین کردیم و همه نیروها توانستند آموزش ها را در سطح زمین اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: سلاح های جدیدی که در یگان های رزم در واحدهای تخصصی به کار گرفتیم، ساخته شده توسط جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه بود که آزمایش آنها به خوبی انجام شد و توانستیم به اهداف تعریف شده برسیم.

کد N746604

وبگردی