آفتاب
دبیر کل حزب ندای ایرانیان:

در آغاز راه نو اصلاح گری هستیم/ بنیان فعالیت ندا

در آغاز راه نو اصلاح گری هستیم/ بنیان فعالیت ندا

مجید فراهانی در اولین کنگره حزب ندای ایرانیان گفت: اساس فعالیت ما برای شروع فعالیت شناسنامه دار به این باور استوار است که توسعه مردم سالاری و ارتقای اعتماد عمومی جز با حرکت جمعی میسر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فراهانی دبیر کل موقت حزب ندای ایرانیان در اولین کنگره رسمی این حزب که در تالار آدینه تهران برگزار شد حفظ اعتماد عمومی ملت را از عظیم ترین سرمایه کشور دانست و اظهار کرد: همه ما باید برای حفظ این سرمایه بکوشیم سرمایه ای که امام (ره) را قادر ساخت با دست تهی و با اتکا به وعده الهی مردمی ترین انقلاب عصر حاضر را رهبری کند.

وی افزود: البته ارتقای اعتماد عمومی با محورهای صیانت از منافع ملی، تلاش برای رهایی از توسعه نیافتگی، رفع شکاف های اجتماعی و تلاش برای آشتی ملی امکان پذیر است.

دبیر کل موقت حزب ندای ایرانیان با اشاره به اساس فعالیت این حزب تاکید کرد: اساس فعالیت ما به منظور شروع فعالیت شناسنامه دار به این باور استوار است که توسعه مردم سالاری و ارتقای اعتماد عمومی جز با حرکت جمعی میسر نیست.

وی با بیان اینکه رای مردم در سال گذشته به آقای روحانی نشان دهنده آن بود که مردم عملکرد هشت ساله احمدی نژاد را نمی پسندیدند، گفت: مردم از دولتی ناراضی بودند که در هشت سال بیش از جمع کل درآمد فروش نفت از ابتدای انقلاب اسلامی را داشت اما در عین حال کمترین رشد اقتصادی و بیشترین فساد مالی در آن دولت بود.

فراهانی تعطیلی مطبوعات، احزاب و سازمان برنامه و بودجه را در ارتباط مستقیم با بروز فسادهای مالی در دولت احمدی نژاد ارزیابی کرد و افزود: احمدی نژاد احزاب را تعطیل کرد تا کسی ذره بین به دست نگیرد و دولت را رصد نکند. مطبوعات را تعطیل کرد تا کسی رفتار دولت را نقد نکند و همچنین سازمان برنامه و بودجه را نیز تعطیل ساخت تا حساب‌کشی دولتی وجود نداشته باشد.

فراهانی با اشاره به ضرورت وجود احزاب در جامعه خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت حزبی که باعث نظارت بر عملکرد حاکمیت است خدمت به منافع ملی محسوب می شود.

دبیر کل موقت حزب ندای ایرانیان در پایان گفت: ما در آغاز راه نو اصلاح گری و نه در پایان آن هستیم و آینده روشنی را برای تحقق آن می بینیم و راه پرافتخار اصلاحات را ادامه می دهیم.

کد N746478

وبگردی