آفتاب

عبدی: هیچ کشوری بدون برنامه‎ریزی پیشرفت نمی‌کند

عبدی: هیچ کشوری بدون برنامه‎ریزی پیشرفت نمی‌کند

نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، احیای سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی را از کارهای پسندیده دولت یازدهم برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، ایرج عبدی در جمع خبرنگاران درباره تاثیر سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی کشور در مدیریت منابع و فعالیت‎های دولتی اظهار کرد: این موضوع به شکل طرح هم مطرح شده بود و نمایندگان به کلیت آن رای دادند. پس از ارجاع به شورای نگهبان هم این شورا برخی از بندهای آن را حذف کرد اما به دلیل این‌که در اختیارات رئیس جمهور است و یکی از وعده‎های دکتر روحانی بود و نیز ضرورت وجود این سازمان، در نتیجه دستور احیای آن صادر شد که از کارهای پسندیده دولت یازدهم است.

وی تأکید کرد: با توجه به محدودیت منابع در کشور ضرورت دارد که ما این منابع را به بهترین شکل ممکن هزینه کنیم. این سازمان نیز همین وظیفه را دارد و منابع موجود را با توجه به مخارج و هزینه‎ها و توسعه همه جانبه کشور با توجه به توانمندی‎ها برآورد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کاری بدون برنامه به جایی نمی‎رسد و هیچ کشوری هم بدون برنامه‎ریزی نمی‎تواند مراحل پیشرفت و ترقی را پشت سر بگذارد. از همین رو اگر سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی به وظیفه اصلی خود که همان برنامه‎ریزی برای اداره بهتر کشور است، عمل کند می‎توان به افزایش بهره‎وری در کشور امیدوار بود.

انتهای پیام

کد N746444

وبگردی