آفتاب
سرمدی در دیدار خداحافظی سفیر صربستان در تهران:

صربستان از جایگاه خاصی در روابط ایران با اروپا برخوردار است

صربستان از جایگاه خاصی در روابط ایران با اروپا برخوردار است

قائم مقام وزیر خارجه کشورمان در این دیدار همچنین با اشاره به عضویت یوگسلاوی سابق و صربستان در جنبش عدم تعهد برتقویت مشورت و رایزنی دو کشور در این جنبش و دیگر سازمانها و نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای تاکید ورزید.

الکساندر تاسیچ سفیر صربستان در جمهوری اسلامی ایران عصر روز چهارشنبه در پایان دوره ماموریت خود در کشورمان با مرتضی سرمدی قائم مقام وزارت امور خارجه دیدار کرد.

در این دیدار مرتضی سرمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اهمیت زیادی برای گسترش همه جانبه مناسبات با صربستان قائل است، اضافه کرد:صربستان در روابط دوجانبه و در چارچوب همکاری‌های منطقه‌ای از ظرفیت و جایگاه خاصی در روابط جمهوری اسلامی ایران با اروپا بویژه در میان کشورهای حوزه بالکان برخوردار است.

قائم مقام وزیر خارجه کشورمان در این دیدار همچنین با اشاره به عضویت یوگسلاوی سابق و صربستان در جنبش عدم تعهد برتقویت مشورت و رایزنی دو کشور در این جنبش و دیگر سازمانها و نهادهای بین المللی و منطقه ای تاکید ورزید.

« الکساندر تاسیچ » سفیر صربستان در جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به رایزنی های انجام شده میان مقامات دو کشور در خصوص مسائل مختلف، اظهار امیدواری نمود همکاریهای دو کشور در مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تقویت یابد.

کد N745984

وبگردی