آفتاب
قاسمی:

توانمندسازی آموزش و پرورش هدف اصلی است

توانمندسازی آموزش و پرورش هدف اصلی است

قائمشهر- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: توانمند سازی و بروز رسانی نظام آموزشی ازاساسی ترین اهداف آموزش و پرورش است که بایستی برای تحقق آن تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسمی عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح اولین مرکز مستقل آموزش ضمن خدمت فرهنگیان در قائمشهر، اظهار داشت: آموزش در مدارس باید با پیشرفت های علم و دانش در عرصه های مختلف همسو باشد  تا از فن آوری های آموزشی روز، عقب نماند.

قاسمی تصریح کرد : اگر در امر آموزش دانش آموزان در مدارس، ازدقت و مهارت کافی برخوردار نشویم نمی توانیم به تربیت مناسب آنان در جامعه دست پیدا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه کارکنان آموزش و پرورش در سال ۹۰ برای دریافت حقوق با مشکلات بسیاری مواجه بودند، اذعان کرد: اکنون دو میلیون و۷۰۰ هزار نفر در ساعت در سطح مدارس مازندران آموزش می دهند که بطور میانگین می توان گفت هر معلم ۶۶ ساعت در مدارس به آموزش مشغول است.

قاسمی خاطرنشان کرد: باید به آموزش و پرورش اهمیت بیشتری داده شود و مشکلات موجود آنها برطرف شود و در انیصورت است که آموزش و پرورش می تواند گام های موثری در توسعه کشور بردارد.

وی  با اشاره به وجود ۱۴ حوزه آموزشی مستقل درمازندران، گفت : در تلاش هستیم تا سال ۹۴ هر ۱۴ حوزه به شکل ثابت به فعالیت های خود ادامه دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه چالش های بسیاری در آموزش و پرورش وجود دارد، افزود: اگر مدیران حوزه آموزش و پرورش، خودشان به مسائل و مشکلات اهمیت دهند می توانیم مشکلات موجود در این حوزه را برطرف سازیم.

رئیس آموزش و پرورش قائمشهربا بیان اینکه برای افتتاح این مرکز مستقل آموزش ضمن خدمت فرهنگیان قائمشهر، ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شد ه است، گفت: ۵۰ هزار نفر با مشارکت مدیران از این مرکز خدمات دریافت می کنند.

محمد رسولی  اظهار امیدواری کرد با تقویت نیرو در این مرکز تا سال ۱۴۰۴، موجبات ارتقای کیفیت آموزشی در جامعه فراهم شود.

کد N745862

وبگردی