آفتاب
استاندارقم:

مردم قم عزمی راسخ در تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب دارند

مردم قم عزمی راسخ در تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب دارند

استاندارقم گفت: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و فرهیختگان حوزه و مردم قم آماده هستند با عزمی راسخ در عمران و آبادانی در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی و اهداف انقلاب و برنامه‌های دولت را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش در اجتماع مردم قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، افزود: حوزویان، فرهیختگان و روحانیت همگی در راستای عزت و اقتدار اسلام ناب محمدی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما نیز مرهون مجاهدت ها و تلاش ها اقشار مختلف در کشور بوده است و دولت نیز همیشه بدنبال احیای حقوق مردم و ارج نهادن به این تلاش ها بوده است.

وی افزود: همه مردم از مشکلات و تنگناهای دولت آگاه هستند، ولی دولت هیچگاه از مسیر خدمت رسانی خارج نشده و با تمام مشکلات به مسیر خدمت رسانی ادامه می دهد.

استاندار قم، تاکید کرد: در این مسیر نباید از حمایت های مراجع عظام تقلید نیز گذشت که این بزرگان با نصایح خود در پیشرفت امور و اصلاح جامعه نقش آفرین بودند و امیدواریم مسیر خدمت در جهت پیشرفت این شهر و ایجاد امنیت خاطر برای مردم ادامه داشته باشد.

صالحی منش، ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین روحانی همیشه سفارشات اکیدی را در زمینه حمایت از اقشار مختلف مردم بویژه قشر ضعیف داشتند و ایشان همیشه مناطق محروم را مورد توجه قرار داده اند.

انتهای پیام

کد N745137

وبگردی