آفتاب
سلطانی فر خبر داد:

آغاز فعالیت ستادهای هماهنگی سفر از ۲۵ اسفند

آغاز فعالیت ستادهای هماهنگی سفر از ۲۵ اسفند

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: امسال امکانات اقامتی برای نوروز ۵۰ درصدبیشتر شده و امکانات اطلاع رسانی و همچنین امداد خودروی جاده ها را تا دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش داده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با حضور در نشست خبری سخنگوی دولت امروز با اشاره به تشکیل ستادهای هماهنگی سفر در کل کشور گفت: تمام امکانات دولت برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی بسیج شده است.

وی تصریح کرد: امسال امکانات اقامتی برای نوروز  ۵۰ درصدبیشتر شده و امکانات اطلاع رسانی و همچنین امداد خودروی جاده ها را تا دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش داده ایم.

سلطانی فر با بیان اینکه حداقل بین ۱۰ تا ۱۵ هتل یک تا سه ستاره در مناطق مختلف تا آغاز نوروز اضافه خواهد شد، گفت: برخی از هتل ها را بازسازی کرده ایم و هزار و ۱۰۰ هتل و ۵۷۰ هتل آپارتمان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی آماده شده است.

وی با بیان اینکه هتل ها و هتل آپارتمان ها تنها ۱۰ درصد از تقاضای مسافران نوروزی را جواب می دهد ،گفت: ۹۰ درصد از مسافران نوروزی در مدارس آموزش و پرورش و کمپین های اقامتی اسکان می یابند و بنابراین با توجه به رویکرد رئیس جمهور در توسعه گردشگری سال آینده از منابع صندوق توسعه برای افزایش هتل ها استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفند ماه ستادهای هماهنگی سفر در سراسر کشور عملیات خدمات رسانی خود را آغاز خواهد کرد.

 

 

کد N744998

وبگردی