آفتاب

شریعتمداری: دولت طی یکسال گذشته هفت هزار واحد تولیدی را احیا کرده است

شریعتمداری: دولت طی یکسال گذشته هفت هزار واحد تولیدی را احیا کرده است

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید طی یکسال گذشته هفت هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی کشور احیا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، محمد شریعتمداری در نشست تخصصی قمی های خارج از کشور با بیان اینکه هدف مهم ما در این جلسات شنیدن مطالب و مشکلات سرمایه گذاران است، افزود: به سرمایه گذاران اطمینان می دهیم که حل مشکلات آن ها بر اساس سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب با مسیر مناسبی در دولت در حال انجام است و حیات کشور را در ثروت سازی و تولید در کشور می دانیم و تولید را در کشور احیا می کنیم.

معاون اجرایی ریاست جمهوری بیان کرد: دولت تدبیر و امید بر این اساس تشکیل شده است که عقلانیت و خرد را حاکم کند و تا جایی که مقدور است برای رفع مشکلات اقدام کند.

وی گفت: علاوه بر مشکلاتی که در نظام اداری وجود دارد باید به مشکلات موجود در تشکیلات صنفی در میان سرمایه گذاران و اصناف نیز اشاره کرد.

شریعتمداری بیان کرد: یکی از مشکلات ما این است که در حوزه مسایل صنفی جدیت خاصی را در بین بخش خصوص شاهد نیستیم.

وی گفت: کنترل تورم در کشور به رغم تمام فشارهایی که کشور متحمل می شود، احیای 7هزار واحد تعطیل شده ای که در شهرک های صنعتی وجود داشت ازجمله فعالیت های دولت بوده است.

شریعتمداری بیان کرد: دولت به دنبال حل مشکلات تولید است و تلاش در جهت این است که این مشکلات حل شود؛ افتخار ما این است که ثروت تولید شود و مشکلات تولید نیز از بین برود.

وی گفت: برخورد با تخلفات از مهمترین کارهای دولت است ولی برخورد با این تخلفات نباید باعث شود که امنیت روانی سرمایه گذاران از بین برود.

معاون اجرایی رییس جمهور خاطرنشان کرد: استانداری قم باید یک کمیته تخصصی برای بررسی مشکلات سرمایه گذاران قمی برگزار کند و این مشکلات به دولت منتقل شود.

انتهای پیام

کد N744868

وبگردی