آفتاب

سردار جعفری: مدافع همیشگی تنگه هرمز و خلیج فارس هستیم / پیام رزمایش پیامبر اعظم (ص) بازدارندگی است

سردار جعفری: مدافع همیشگی تنگه هرمز و خلیج فارس هستیم / پیام رزمایش پیامبر اعظم (ص) بازدارندگی است

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما مدافع همیشگی و قدیمی تنگه هرمز و خلیج فارس بوده و هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از ایرنا، سردار جعفری این مطلب را در حاشیه رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) و درمنطقه عمومی این رزمایش اعلام کرد.

 

پیام رزمایش پیامبر اعظم (ص) بازدارندگی است
سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری با تاکید بر اینکه پیام رزمایش پیامبر اعظم (ص) بازدارندگی است و اینکه همه حواسشان را جمع کنند و کار خود را انجام دهند.

او گفت: ما خودمان از قدیم الایام مدافع حریم تنگه هرمز هستیم و امروز در رزمایش این مطلب را به دنیا ثابت می کنیم.

سردار جعفری با اشاره به تجارب سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: رزمایش امروز که با استفاده از سلاح ها و فناوری های روز و مدرن برگزار می شود، برگرفته از تجربیات بعد از جنگ است.

او در عین حال گفت: این توانمندی ها و فناوری ها را باید با تجربه های دوران دفاع مقدس ادغام کرد و زمانی که این ادغام با نیروی ایمان پاسداران ما در هم آمیخته شود قدرت بی نظیری را خلق می کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما از چنین قدرتی برخوردار هستیم ولی به استفاده از آن در وضعیت موجود نیازی نیست و اگر نیاز باشد ثابت می کنیم که تنگه هرمز و تمام نقاط خلیج فارس در تسلط کامل برد تجهیزات نظامی ما هست.

او گفت: تمام این اقدامات و رزمایش ها با هدف تامین امنیت منطقه خلیج فارس صورت می گیرد.

نهمین رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه با مشارکت رزمندگان قرارگاه دریایی خاتم الانبیاء (ص) 2 وابسته به نیروی دریایی سپاه در جزیره لارک در شرق جزیره قشم و در مدخل ورودی تنگه هرمز آغاز شد.

 

 

23231

 

کد N744807

وبگردی