آفتاب
/نیم‌نگاهی به تحقق شعار سال 93/

فومنی: عملکرد دولت در اجرای مطالبات رهبری در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی مثبت است

فومنی: عملکرد دولت در اجرای مطالبات رهبری در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی مثبت است

یک فعال سیاسی تأکید کرد: دولت گام‌های خوبی در زمینه علمیاتی کردن مطالبات رهبری در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی برداشته است.

محمد زارع فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که در پایان سال 93 باید بررسی کنیم تا چه حد دستگاه‌های مختلف در تحقق شعار امسال تلاش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: من معتقدم به جز دولت سایر دستگاه‌ها با شعار امسال برخورد کلیشه‌ای داشته‌اند.

وی در ادامه افزود: عده‌ای پس از بیان شعار امسال توسط رهبری با صرف هزینه‌های زیادی به نصب تابلوها در شهر پرداخته و شعار مطرح شده توسط رهبری را تکرار کردند. اما هیچ‌گاه به دنبال عملیاتی کردن این شعار نبودند. به نظر من اگر به این شعار توجه می‌شد ما شاهد رشد مناسبی در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی بودیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان این‌که توجه دولت به مطالبات و شعارهای رهبری بیشتر از سایر دستگاه‌ها بوده است،‌ گفت: دولت با همه موانع و مشکلاتی که پیش روی خود داشته بهتر توانسته است شعارهای رهبری را محقق کند. در واقع یکی از گام‌های مثبت دولت این بوده که از شعار دادن فاصله گرفته و در جهت تحقق مطالبات رهبری تلاش کرده است. در حالی که دستگاه‌های دیگر با صرف هزینه‌های غیرضروری فقط به بیان شعار پرداختند.

فومنی در پایان تأکید کرد: عملکرد دولت در زمینه اقتصادی و فرهنگی خوب بوده و می‌توان نمره خوبی در این زمینه به دولت داد.

انتهای پیام

کد N744299

وبگردی