آفتاب

هفت سین نوروز 94، در سین هشتم!

هفت سین نوروز 94، در سین هشتم!

بیایید امسال هفت سین مان را جور دیگری بچینیم. در راه. توی کوله پشتی هایمان یا توی دلمان هفت سین را حمل کنیم در حالی که خود سین هشتم هستیم!

بیایید امسال هفت سین مان را جور دیگری بچینیم. در راه. توی کوله پشتی هایمان یا توی دلمان هفت سین را حمل کنیم در حالی که خود سین هشتم هستیم! از قدیم گفته اند لحظه ی سال تحویل در هر حالی که باشی، تا آخر آن سال همان حال را داری. امسال را چطور شروع می کنید؟ توی خانه، در یک نقطه ی امن، چشم به تلویزیون و گوش به زنگ بمب سال جدید؟ تقریبا هر سال را به همین منوال می گذرانیم. اما من به چیز های جدیدی فکر می کنم. دلم می خواهد نوروز 94 را متفاوت از هر سال آغاز کنم و بگذرانم. سیزده روز فرصت دارم تا حد اقل چند روزش را جدا از کلیشه ی نوروز هر سال بگذرانم.


پیشنهاد من شرکت در تور نوروز 94 است. من می خواهم لحظه ی تحویل سال را در سفر، در دل طبیعت بکر ایران بگذرانم. شاید بگویید در نوروز بهترین کار ماندن در تهران و استفاده از خلوتی و هوای پاک شهر است. من هم تا چند ماه پیش همین فکر را می کردم تا با تور طبیعت گردی آشنا شدم. در تورهای طبیعت گردی معمولا به نقاط بکر طبیعی سفر می کنیم که کمتر کسی به فکرش می رسد که به آن نقاط  سفر کند. سفر همیشه برای ما در شهر های ساحلی شمال و شیراز و اصفهان و تبریز و گشت و گذار در بازار های این شهر ها معنا می شود. اما منظور من از سفر و طبیعت گردی چیز دیگری ست. وقت گذراندن در دل طبیعت و بازدید از مکان های دیدنی شهر ها و روستاها که کمتر فرصت دیدنشان را پیدا می کنیم. 


تور هایی مثل تور ترکمن صحرا، تور کویر، تور ماسوله و قلعه رودخان، تور جزایر قشم، هنگام و هرمز، تور چابهار و ... جزء پکیج های تور نوروز 94 شرکت های طبیعت گردی هستند. هر کدام از این تورها دنیای خود را دارند. بسته به سلیقه ی شما جای انتخاب وجود دارد. شمال یا جنوب کشور، کویر یا جنگل، سرما یا گرما و ... 


خوبی انتخاب تور نوروز 94  و انتخاب یک آژانس گردشگری این است که شما همه چیز را به دست دیگران و مسئولان تورهای گردشگری می سپارید و فقط لازم است کوله پشتی تان را آماده کنید و به وقتش راهی سفر شوید. کافی ست تلفن را بردارید و با آژانس مورد نظرتان و یا با آژانس پیشنهادی من، شرکت گردشگری ژیوار تماس بگیرید و تور مورد نظر خود را رزرو و یا خریداری کنید.  هماهنگی ها را دیگران انجام می دهند  و شما فقط و فقط از روزهای تعطیلاتتان لذت می برید.


بیایید نوروز 94 را فرصت مناسبی بدانیم برای متفاوت گذراندن سال خود. از اولین لحظات سال متفاوت زندگی کردن را شروع کنیم. 



کد N744233

وبگردی