آفتاب

دولت هر ۶ ماه به مجلس از بودجه گزارش می‌دهد

دولت هر ۶ ماه به مجلس از بودجه گزارش می‌دهد

مهر نوشت:

با موافقت نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور موظف است گزارش کامل هر یک از تبصره‌ها، اجزا، جداول و پیوست‌های قانون بودجه سال ۹۴ را پس از پایان هر ۶ ماه به کمیسیون بودجه مجلس ارسال کند.

نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه ۵ اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۴ کل کشور، با تبصره ۱ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس این تبصره، این قانون با رعایت قوانین و مقررات ذی‌ربط قابل اجراء می‌باشد و وصول منابع و تعهد و پرداخت از محل مصارف این قانون (درحدود وصولی منابع) صرفاً با رعایت سازوکار موضوع ماده (۳۰) قانون برنامه و بودجه مصوب ۳۰/۱۲/۱۳۵۱ و مفاد بندهای (و)، (ز)، (ک)، (ت) و (خ) ماده (۲۲۴) و ماده (۱۷۹) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۵/۱۰/۱۳۸۹ لازم‌الرعایه می‌باشد.

کلیه دستگاه‌های اجرائی که تکالیفی برای آنها در این قانون منظور شده است موظفند گزارش عملکرد خود را در موعد قانونی مقرر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارائه کنند. سازمان مذکور موظف است گزارش کامل هریک از تبصره‌ها و اجزاء و جداول و پیوست‌های این قانون را که از دستگاهها دریافت می‌کند، حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از پایان هر شش ماه، برای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و سایر کمیسیون‌های ذیربط مجلس شورای اسلامی به صورت کتبی و رسمی ارسال کند.

 

45503

کد N743711

وبگردی