آفتاب

آغاز رایزنی‌های اصولگرایان مجلس برای انتخابات مجلس دهم

آغاز رایزنی‌های اصولگرایان مجلس برای انتخابات مجلس دهم

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از آغاز رایزنی‌های نمایندگان مجلس در مورد انتخابات مجلس دهم خبر داد.

صفر نعیمی رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: با توجه به اینکه هفتم اسفند ماه سال آینده انتخابات مجلس دهم برگزار خواهد شد قرار است در جلسه‌های بعدی فراکسیون رهروان ولایت در مورد چگونگی برگزاری انتخابات و تعامل و تفاهم بین اصولگرایان بحث و بررسی صورت گیرد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درباره احتمال همگرایی دو فراکسیون سیاسی مجلس نهم، خاطرنشان کرد: هنوز صحبتی صورت نگرفته که مشخص شود آیا فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون رهروان تعامل و تفاهم لازم را دارند یا خیر، اما قطعا ظرف هفته‌های آتی مشخص می‌شود که این دو فراکسیون چقدر می‌توانند به یکدیگر نزدیک شوند.

وی با بیان اینکه فراکسیون‌های اصولگرایان و رهروان اختلاف عقیده و مرام ندارند، تصریح کرد: آنچه است اختلاف سلیقه است که آن هم امیدواریم تا حدودی به هم نزدیک شویم.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در پایان درباره احتمال حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس آینده نیز گفت: من جو را آنچنان می‌بینم که هر جریانی چه بین اصولگرایان و چه بین اصلاح‌طلبان دور از افراط و افراطی‌گری باشد موفق خواهد شد و اعتدال و میانه‌روی جریان حاکم بر انتخابات مجلس آینده خواهد بود.

انتهای پیام

کد N743259

وبگردی