آفتاب

اعتراف یک گزارش صهیونیستی به افزایش توان نظامی حماس

اعتراف یک گزارش صهیونیستی به افزایش توان نظامی حماس

مرکز جمع آوری داده‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد: حماس به بازسازی تونل‌های اطراف شهر غزه اکتفا نکرده و در حال بازسازی و تجدید قوای نظامی خود است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری فلسطین الان، طبق گزارش یک مرکز عبری اطلاعات و تروریسم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) این روزها تنها به بازسازی کانال‌هایی که غزه را به شهرهای اشغالی فلسطین در جنوب متصل می‌کند اکتفا نکرده بلکه تلاش می‌کند توان نظامی خود را به صورت گسترده بازسازی کند.

براساس این گزارش که شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر کرده، دستگاه امنیتی رژیم غاصب اسرائیل اعلام کرد، حماس و تعدادی دیگر از گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه در حال بازسازی و تجدید قوای نظامی خود هستند که در جنگ اخیر غزه آسیب بسیاری دید.

این شبکه تلویزیونی در ادامه گزارش خود افزود: حماس به صورت گسترده و در تمامی سطوح به بازسازی توان نظامی خود می‌پردازد و منابع مالی، نیروی انسانی و مهمات نظامی خود را با وجود کمبود مایحتاج مورد نیاز خود در غزه که از سوی مصر و رژیم صهیونیستی در محاصره اقتصادی به سر می‌برد، در این راستا به کار گرفته است.

منابعی در این مرکز اسرائیلی اعلام کردند: اقدامات حماس در راستای بازسازی قوای خود بسیار آشکار است به ویژه که این جنبش تلاش می‌کند مردم غزه را برای آغاز عملیات خود و سیاست مقاومتی خود همسو کند و جوانان و نوجوانان را به مقاومت ترغیب کنند.

این منابع افزودند: مقاومت فلسطین طی چند ماه گذشته عملیات و تجربه‌های متعددی انجام داده که می‌تواند تاکیدی بر اتفاقات داخل غزه از جمله جذب جوانان در گردان‌های عزالدین قسام، آموزش نیروهای مقاومت و نیروهای امنیتی و پلیس در غزه باشد.

انتهای پیام

کد N743212

وبگردی