آفتاب

استقبال نتانیاهو از حکم دادگاه آمریکایی علیه فلسطین

استقبال نتانیاهو از حکم دادگاه آمریکایی علیه فلسطین

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با استقبال از حکم دادگاه آمریکا مبنی بر محکوم کردن فلسطین به پرداخت 218 میلیون دلار غرامت به خانواده‌های قربانیان آمریکایی در حملات سال‌های 2002 تا 2004 در سرزمین‌های اشغالی، تشکیلات خودگردان را عامل اصلی حملات در اسرائیل خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از حکم صادره از سوی هیات منصفه دادگاه فدرال آمریکا در نیویورک که تشکیلات خودگردان فلسطین را به پرداخت 218 میلیون دلار غرامت محکوم کرد، استقبال کرد و مدعی شد: تصمیم این دادگاه نشان داد که تشکیلات خودگردان فلسطین مسوول عملیات تروریستی بوده که پیشتر در اسرائیل رخ داد.

وی مدعی شد: تشکیلات خودگردان فلسطین به جای عبرت گرفتن، اقداماتی را اتخاذ می‌کند که خطری برای ثبات منطقه محسوب می‌شود و یکی از این اقدامات رفتن به دادگاه کیفری بین‌المللی است.

نتانیاهو افزود: از طرف‌های مسوول در جامعه جهانی انتظار داریم که به مجازات طرف‌هایی که از تروریسم حمایت می‌کنند و حمایت از کشورهایی که با تروریست‌ها مقابله می‌کنند، ادامه بدهد.

اخیرا دادگاه فدرال آمریکا در نیویورک تشکیلات خودگردان فلسطین را به پرداخت 218 میلیون دلار غرامت به قربانیان آمریکایی در شش حمله‌ای که بین سال‌های 2002 تا 2004 در سرزمین‌های اشغالی رخ داده بود، ملزم کرد.

انتهای پیام

کد N742842

وبگردی